Har dere mange matbokser?

Er ikke så lenge siden vi hadde en storoppryddning på kjøkkenet.
Nå har 2åringen og 4åringen tre hver.
6åringen har jeg nettopp kjøpt to stykker med kjøleelement i til han blir skolegutt om et par uker.

Selv har jeg 2.

Haha sambo nevner stadig vekk at jeg har dilla på matbokser og har vel noe lignende antall som TS :p

Man trenger jo flere pr bruker.

Det er garantert ikke hver dag min førsteklassing tar den ut av sekken. (Eller jeg, for den del)
Og noen ganger har jeg med meg andre ting på jobb enn de tre skivene uten noe på (har smør og pålegg i kjøleskapet på jobb) og trenger et annet format. Så skal vi på tur på fjellet, og trenger mat til fire.

Det vi ikke trenger er disse vi har flest av, som enkelte besteforeldre gir som gave jevnt og trutt.

Hm, vi har to, og de er så godt som aldri i bruk... Vesla har heldigvis fått full matservering i barnehagen. Nå til høsten er hun skolejente da, så det blir en omstilling.

Aner ikke hvor mange vi har, men jeg syns vi har for få, og samboeren mener vi har for mange.. :o

Det finn dei fort ut av, og dei voksne hjelper jo også til med det:)
Ja det ordner seg jo på et vis, men jeg liker flere mindre bokser bedre, at det er fresht og ser apetittelig ut til hvert måltid. Får se hvordan det blir, jeg skal ikke være vanskelig hvis bhg vil ha kun en matbokser per barn

Oi, vi har bare en til hvert familiemedlem vi, enda vi er mye ute på tur. Det har hendt at eldste har fått med to matbokser til lange skoledager, men da har jeg bare sendt med min i tillegg til hans. Hvor mye skapplass tar 20 matbokser? :P

Har nettopp ryddet i plastikkboksskapet. Hadde 30 matbokser og over 50 småbokser.. Nå er det 6 matbokser og alle småboksene igjen.
Men har over 40 drikkeflasker da...

Back
Topp