Har dere mange lån

mammatilguttene

Forumet er livet
lurer hva som er "vanlig".

Her har vi ca 2mil i lån og det er da 4lån tilsammen

Hvordan inntekt har dere med de lånene dere har??

Studielån og billån.

Huslån - som er delt i to av en eller annen grunn jeg ikke helt skjønte.. men tror det var for å få lavest mulig rente..
Så har han et studielån og jeg har snart et studielån.

Begge bilene er nedbetalt, men vi skal ha ny snart så da får jeg billånet på meg..

Vi har huslån og 2 billån (det ene i banken, det andre hos pappa så det er ikke så strengt [8D])

Vi har

Boliglån ca 1,9 mill
Billån ca 140.000
Studielån ca 130.000

Boliglånet har vi i statenspensjonskasse, og der er det maks 1,7 mill pr. pers. (1,5 mill når vi tok opp lånet) det det er delt i 2. Halvparten på meg, og halvparten på mannen.

Så tilsammen har vi 4 lån.

Har ingenting i lån

Kun Huslån[:)]

Begge bilene og båt er nedbetalt [;)]

Har mc lån som blir betalt ut om ikke lenge.
Også blir det på'n igjen med bil nr 2, så blir et lite lån der.
Neste blir huslån.

[8|][:-]Har ikke lån på noe jeg..
Men har hus som er gjeldfritt,og hytte på fjellet[:)]. Heldige meg[:D].
Har ikke førerkort,så billån er litt uaktuelt liksom...

Vi har 2 lån.

Ett bil/oppussingslån : 300.000 (har ikke brukt så mye av det ennå...kansje 70.000.
Eg har studielån,og har 2 år igjen på skolen.

Vi bor i huset til faren til sambo og har planer om å kjøpe etterhvert.Vi får da kjøpe det til den prisen det sist var takser ttil :) Er garantert verdt mye mer nå+ enda mer når vi har laget kjellerleiligheten ferdig som vi kan leie ut [:)]

Vi har bare en inntekt på litt over 400.000 i året,jeg mottar fødselstipend fra laanekassen akkuratt nå,men vil jo etterhvert få mer i studielån,og forhåpentligvis en jobb snarest mulig etter eg er ferdig utdannet[:)]

Vi har huslån og så har jeg studielån, så 2 lån.

boliglån, billån og studielån på ca 2,5 mill tilsammen.
Tjener greit [:)]

Vi har boliglån, og jeg har studielån. 

Back
Topp