Har dere mage enda?

Anede

Elsker forumet
Det har nemlig jeg, og lurer fælt på når den vil forsvinne..
Ser ut som jeg er noen mnd på vei liksom..
er det normalt eller er det kanskje fordi jeg ikke får beveget meg så mye pga stingene? eller kanskje fordi jeg ikke klare å ligge på magen?
Vil ha den vekk!

ikke helt borte her i alle fall! tror ikke du skal stresse med det i alle fall før det har gått seks uker.. det er nok ganske forskjellig hvor lang tid det tar for livmoren å trekke seg helt tilbake.

dessuten tror jeg det er litt fett (rett og slett...) som sitter igjen og.. desverre.. har alltid hatt flat mage før - og syns det er litt kjipt... hehe - men stresser ikke enda! har nesten ti kg igjen til "før vekten" også - så da så!

Her og henger det igjen.. MEN så har jeg alltid hatt mage jeg da.. Men merker at det er løsere nå enn tidligere.. Skal vel klare å trimme den vekk ja.. [:D] Bryr meg overraskende lite om den valken nederst på magen..! Har klart å slanke meg 20 kg før, men det tar tid.. Så stresser ikke med det.. Har bare 8 kg igjen før matchvekta likevel..

ja,kjenne faktisk livmorå ennå.fikk beskjed av helsesøsteren at det kan ta ekstra tid siden helene va så store.bør ligge merr på magen,men det like eg isje.litt ekkelt ennå syns eg

Jepp, jeg har mage ennå, og jeg regner med at det tar tid før den blir borte, men det får bare gå....

Jeg har lest at det tar lenger tid før magen trekker seg sammen når man har tatt keisersnitt i forhold til fødsel...vet ikke hvorfor, men mener å ha lest det.

Ellers er det vel veldig individuelt hvor lang tid det tar før magen blir borte. Min har trukkket seg inn, men er løs i fisken kan man si.....jeg kaller den bare "deigen" fordi den minner meg om bolledeig, hehe!

Vi får nok bare ta tiden til hjelp, og så får vi kroppene våre tilbake!

ja,har litt mage ennå.. men det er ikke mye.. bare en liten kul neders og litt vassen.. hehe.. men det tar vel lengre tid siden jeg har tatt KS[:'(]

Jeg tok KS, og min var borte etter ei uke.. Nå veier jeg jo midre enn før jeg ble gravid

Jeg har også vært heldig. Magen er så flat som den kan bli på denne vekta og ikke er den spesielt løs heller. Driver fortsatt og smører den inn med aloe vera og er fortsatt like overbevist om at det hjelper [;)][:D]

Mesteparten av magen er fosvunnet, men den er ganske så løs i fisken ja. Må nok trene hardt for å få den like flat som den var... Er  ikke like fornøyd med de ekstra kiloene som har lagt seg over rompa og lår :-(

Back
Topp