Har dere lurt noen idag? :)

Minimeg

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Januarlykke 2019
Jeg er elendig på sånt, men hører gjerne om andres påfunn ;)

Edit: der så jeg at det var opprettet en lignende tråd :bag:

Jeg er elendig på sånt, men hører gjerne om andres påfunn ;)

Edit: der så jeg at det var opprettet en lignende tråd :bag:
Jeg sendt melding til samboer at de ringt fra helsestasjon om at "mine prøver var litt høy" og at de ville ha meg på UL i neste uke for å bekrefte tvillinger.
Han ble rimelig svett på jobben!! Haha :D

Jeg sendt melding til samboer at de ringt fra helsestasjon om at "mine prøver var litt høy" og at de ville ha meg på UL i neste uke for å bekrefte tvillinger.
Haha. Herlig! Elsker slike spøker :D

Haha, så gøy! :D

Åh! For en herlig spøk! :hilarious:

"Annonserte" på Snapchat til de som ikke visste noe, akkurat 12 uker igår. Alle måtte dobbeltsjekke, det ER jo 1.april... Så lirte ingen, men var ganske gøy :)

"Annonserte" på Snapchat til de som ikke visste noe, akkurat 12 uker igår. Alle måtte dobbeltsjekke, det ER jo 1.april... Så lirte ingen, men var ganske gøy :)
Det var jo synd at ingen ble lurt allikevel da :) men de kanskje ventet at dere skulle være med barn snart?

Back
Topp