Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sendt melding til samboer at de ringt fra helsestasjon om at "mine prøver var litt høy" og at de ville ha meg på UL i neste uke for å bekrefte tvillinger.Jeg er elendig på sånt, men hører gjerne om andres påfunn
Edit: der så jeg at det var opprettet en lignende tråd![]()
Haha. Herlig! Elsker slike spøkerJeg sendt melding til samboer at de ringt fra helsestasjon om at "mine prøver var litt høy" og at de ville ha meg på UL i neste uke for å bekrefte tvillinger.
Han ble rimelig svett på jobben!! Haha![]()
Haha, så gøy!Jeg sendt melding til samboer at de ringt fra helsestasjon om at "mine prøver var litt høy" og at de ville ha meg på UL i neste uke for å bekrefte tvillinger.
Haha!
Jeg sendt melding til samboer at de ringt fra helsestasjon om at "mine prøver var litt høy" og at de ville ha meg på UL i neste uke for å bekrefte tvillinger.

Det var jo synd at ingen ble lurt allikevel da"Annonserte" på Snapchat til de som ikke visste noe, akkurat 12 uker igår. Alle måtte dobbeltsjekke, det ER jo 1.april... Så lirte ingen, men var ganske gøy![]()