Har dere lekegrind til barnet deres ?

cattababe

Gift med forumet
Og er den i bruk ?

Her har vi hatt lekegrind ganske lenge .. og den brukes ganske sjeldent .. Den brukes hvis jeg må på do eller slike ting .. Ellers står den bare der... Vurdert litt å pakke den snart bort , han leker på gulvet som oftest...

Vi har og kommer nok til å bruke den ganske lenge til. Han sitter og leker fint i den, og den er kjekk om jeg eller sambo skal dusje, på do, gå med søppla eller hente posten. Han leker mest på gulvet,men da kan vi ikke gå fra han fordi han finner på mye ugang den lille rakkern.

Nei, det har vi ikke. Tror ikke Noe hadde godtatt å bli plassert der heller, i hvert fall ikke hvis jeg skulle på do, dusje eller noe. Hun vil helst være i samme rom som oss, og da kan hun jo like gjerne leke på gulvet.

vi hadde men den er pakket bort..
Han brukte den en del når han var mindre

Nei, aldri hatt. Er for overmøblert hos oss, vet ikke hvor den skulle fått plass!

Nei den er pakket vekk[:)] Hun brukte den når hun var mindre og sov der av og til, også var den fin når jeg måtte legge henne fra meg etter keisersnittet siden bunnen kunne settes opp og jeg slapp bøye meg så langt ned[:D]

Jepp, det har vi. Han krabber mer enn gjerne inn og leker osv der. Han sover også godt der inne. :) Men mest av alt blir den vel brukt som en gigantisk lekekasse.

Ja, vi har en sånn 6 kantet med port som pleier å stå åpen. Snuppa går inn der og leker selv, henter leker osv. Lukker kun porten om jeg MÅ noe så jeg vet hvor jeg har henne, men det er veldig sjelden.

nja.....for å si det sånn....hun kommer seg ut selv[:)]hehe....vet ikke om det er så mye hjelp i fden lenger??

Vi har aldri hatt lekegrind til lillegutt. Har venninder som har men de blir ikke brukt til stort annet enn å oppbevare leker i så da så jeg ikke vitsen i å kjøpe til lillegutt :)

Nix. ville ikke ha!

Har lekegrind uten dør men har tatt av den ene siden så han kan krabbe inn og ut. Han har lekematte inni den og på gulvet utenfor så han har en fin lekeplass der med lekene sine. Hvis det skulle være nødvendig kan vi bare vri en gang på lekegrinden så er den lukket. [:)]

ja har men han liker seg isje der lengre, går fint om eg isje e i rommet. så den e grei om eg må dusje når han e våken[:)]

Har aldri hatt. Besteforeldrene har. Men da er den kun blitt brukt dersom de skulle på do eller noe.

Ja, vi har, men nå er den bare lekeoppbevaring som mange nevner her[;)]

Brukte den veldig mye da hun var mindre, siden vi har hund[:)] Nå får den være lekeoppbevaring til nestemann trenger den[;)]

Nei- vi har aldri hatt lekegrind til noen av våre!:)

Vi har aldri hatt lekegring til smurfen, men hjemme hos min mor så prøvde vi å sette han i lekegrinden...Det gikk ikke så bra....Han hyyylte av full hals

Back
Topp