Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denneSå heldige/flinke dere har vært da!
Her føler jeg alt er kaos enda. Hun har gjerne en lang periode med mye uro på kvelden, mye grining, sutring, dupper av litt for så å våkne igjen og bli overtrøtt. Ender som regel med at hun skriker seg utslitt og roer seg til slutt av seg selv i senga eller må bysses i søvne. Når hun omsider roer seg rundt 22-23 sover hun som regel greit gjennom natten men våkner minst 2 ganger for mat, da.
Uff, er så sliten og leilengter så innmari etter faste leggetider og generelt mer rutiner... Jeg vet jo det kommer, men det skulle helst skjedd igår!
Du er ikke alene om detSå heldige/flinke dere har vært da!
Her føler jeg alt er kaos enda. Hun har gjerne en lang periode med mye uro på kvelden, mye grining, sutring, dupper av litt for så å våkne igjen og bli overtrøtt. Ender som regel med at hun skriker seg utslitt og roer seg til slutt av seg selv i senga eller må bysses i søvne. Når hun omsider roer seg rundt 22-23 sover hun som regel greit gjennom natten men våkner minst 2 ganger for mat, da.
Uff, er så sliten og leilengter så innmari etter faste leggetider og generelt mer rutiner... Jeg vet jo det kommer, men det skulle helst skjedd igår!
Uff, sånne dager er det bare å bite tenna sammen og huske at det blir bedre !Du er ikke alene om detHelt håpløst med søvn her i huset. Lille sover bare EN soveøkt på natten. Fra 00-03. Etter matingen så er det ikke mer søvn. Idag har han knapt sovet på dagtid. Føler meg som et spøkelse
![]()
Signerer denne![]()