Har dere lastet ned vår app for forumet?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Nei den har jeg ikke sett at jeg har bruk for da jeg velger skrivebordsvisning i menyen på tlf da jeg er inne på den siden jeg vil, så ser den akkurat lik ut og har samme funksjonene som om jeg var på en pc ;)

Har ikke sett behovet, da jeg ser forumet likedann på telefonen, som jeg gjør på dataen. :)

Samme her... Forumet fungerer utmerket med ipad også nå... Får opp akkurat samme skjermbilde som på pc! Veldig bra! Jeg fikk ikke det i begynnelsen, så mulig det er gjort noe endringer....

Samme her... Forumet fungerer utmerket med ipad også nå... Får opp akkurat samme skjermbilde som på pc! Veldig bra! Jeg fikk ikke det i begynnelsen, så mulig det er gjort noe endringer....

Vi har slått av den versjonen som automatisk kom opp på ipaden. Jeg synes ipaden fungerer veldig godt nå. Men på mobilen foretrekker jeg å bruke appen, den er veldig enkel :-)

Bruker appen, men synes den er tungvint å bruke. Når man skal gå ut til forumoversikten lukker hele appen. . Ikke særlig fornøyd med BV pro heller, må lagre termindato hvor gang man skal inn å se?? ...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Bruker appen, men synes den er tungvint å bruke. Når man skal gå ut til forumoversikten lukker hele appen. . Ikke særlig fornøyd med BV pro heller, må lagre termindato hvor gang man skal inn å se?? ...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Hei, det høres ut som du kanskje bare har installert pro appen, og ikke den egne for forumet?

Back
Topp