Har dere landet på navn?

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Her likte ikke mannen noen av favorittene mine, og vi sliter med å finne noe vi begge liker.. var kjempevanskelig å finne jentenavn til nr 2, så å finne ett nå er jo enda vanskeligere!! Og siden vi er så uenig så må vi nesten finne ut av det før fødsel.. hvis ikke blir hun vel navnløs.. haha

trooor kanskje jeg har en ny i ledelsen da, som jeg vet han også liker..
Men - VANSKELIG altså!
(Og storebror hater det navnet.... haha)
 
Nope. Vi sliter med å bli enige. Liker helt forskjellige navn
 
Jeg har, men mannen er ikke helt med på det :p
 
Jeg har, men mannen er ikke helt med på det :p

Jeg hadde også landet helt...Men hadde tydeligvis misforstått mannen :p for det var virkelig ikke aktuelt
 
Nei, det står mellom 3 navn :) vi må se hva han passer etter fødsel ;)

Vi gjorde det med førstemann vi..
men jentenavn er heeelt umulig. Det var det med nr 2 også.. så der også måtte vi bestemme oss før
 
Nei vi har en hel liste...

Eldstemann fikk navn lenge før fødsel og nr 2 fikk navn 3 timer etter fødselen :p
 
Jeg skulle så gjerne ha landet på navn, også for at det skal bli enda mer konkret! Men vi blir ikke helt enige..
 
Vi hadde bare ett forslag hvis det ble gutt og begge elsket det. Så viser det seg at det er en frøken og vi klarer på ingen måte å bestemme oss :p
 
Jeg har egentlig begge jentenavnene klare,men sambo er ikke enig :( Har mener han egentlig bør fp bestemme den ene da :p haha.. skjer ikke.

Så her må det diskuteres.. nr 1 fikk navn når jeg bikka 12 uker, nr 2 fikk det den dagen vi reiste fra sykehuset.. men nå... off...
 
Med første var jeg ganske enig med meg selv, mens mannen trengte litt mer å gå på. Men vi ble enige tilslutt, men når ungen kom ut, så fikk jeg kalde føtter (redd for va øvrigheten ville syns), men da var mannen veldig på «Men hun er jo en XX! Ingenting annet kommer til å passe». Med nummer to ble vi enige tidlig. Begge så langt jenter, nå er det gutt, og vi har ett navn vi begge liker, men vi er litt uenige om han skal ha dobbeltnavn som begge søstrene eller ikke.
 
Jeg har hatt ett jentenavn klart i sikkert 10 år nå snart, og samboer ble enig for 4 år siden ish. Likevel blir vi ikke helt enige, men hva som er grunnen aner jeg ikke :hilarious: Vi stresser ikke så mye med det enda, fordi navn blir det jo til slutt uansett. Storebror fikk navn før fødsel, mellomnavn rett etter fødsel, men vi brukte ikke navnet ordentlig før flere uker (måneder) etter fødsel fordi det føltes så unaturlig :p
 
Vi har egentlig navnet klart, og har hatt det en stund, men det føles allikevel veldig unaturlig å kalle hu for noe annet en babyen eller bebisen. Så innimellom blir jeg litt usikker på om jeg fortsatt synes det er fint og kan plutselig få for meg at et annet navn er dobbelt så fint før jeg bytter tilbake igjen. Spent på om hu får det navnet vi først bestemte oss for eller om det blir noe annet. Dette er vanskelig!
 
Nei vi har ikke landet på noe som helst. Vi vet ikke kjønn og prøver å finne et navn til hvert kjønn, men plutselig finnes det ikke noen navn som er fine nok... Barnet skal jo leve med navnet sitt hele livet, det er et stort valg å ta syns vi:facepalm::happy:
 
Vi hadde bare ett forslag hvis det ble gutt og begge elsket det. Så viser det seg at det er en frøken og vi klarer på ingen måte å bestemme oss :p
Vi har det akkurat motsatt :hilarious: Vi hadde et forslag om det ble jente som var helt perfekt! Men vi får en liten gutt :happy:Og nå er det helt umulig å finne navnxsmile6
 
Jentenavnet var klart. Har to jenter fra før og har pløyd så mange jentenavn at vi visste hva vi ønsket. Men det er en gutt :hilarious: føler jeg må få sett han først :joyful:
 
Navnet er mest sannsynelig på plass. Vi tok i brukt et for å 'teste det ut', så har det bare blitt sittende. Veldig enige begge to, og jeg fikk beholde navnetradisjonen innad i min familie :happy:
 
Back
Topp