Har dere lagt på dere?

Minimeg

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Januarlykke 2019
Jeg har gått opp 1kg nå, er 9+3 idag. Er ikke redd for å legge på meg, men håper det ikke blir så mye før påske. Vil ikke at mamma skal se det på meg med en gang jeg kommer hjem :p

Tør ikke å veie meg :sorry: kan gjøre det etter hvert når der er mer grunn til å gå opp i vekt :nailbiting:

Det har jeg garantert, buksene begynner å stramme.. Men heldighvis har badevekta streika:D

Går litt opp og ned fra dag til dag her. Sånn +/-1kg :)

Går litt opp og ned her også +/- 1 kg :) har vokst en del i puppene, og håper det stopper litt opp nå, er på tredje nye bh-kjøp allerede

Gått ned 2 kg pga. kvalme. Gikk ikke opp i vekt før etter uke 20 sist, men klarte likevel å gå opp 11 kg

Opp ca en kg, varierer litt fra dag til dag. Store pupper her også, en halvkilo i hver..? ;)

Gådd ned 4 kg pga kvalme og oppkast ✌️

Blæææ.. Har ikke veid meg på en uke, nå hadde jeg gått ned 1kg til :grumpy: Sliter med å komme meg på do, så skjønner ingenting. Må være muskelmassene som forsvinner :wtf: Jogger jo ikke slik som før lenger... Pga kvalme og energi..

var en halv kilo sist jeg sjekket for 2 uker siden...så ikke mye enda..:) Men skal innrømme jeg sliter en del med avføring. Enten er jeg helt dårlig i magen, ellers bare luft.. men så kaster jeg også opp en del...

2 kg opp. 11 uker idag.

10+3 gått opp et par kilo :/

Er 7+5 uker på vei, gikk først ned 5 kg, gått opp 1,5 kg siste uka. Livredd for å legge på meg masse så var glade for de 5 kg jeg gikk ned først :p

Æsj jeg gikk på velta på morgenen i dag og det ser ut det blir som de to forrige. Jeg legger på meg mye i førsten også flater det ut. Så jeg har allerede lagt på meg 3 kg og jeg er 10+1:( bare det flater ut denne gangen også så er det greit egentlig:p

Back
Topp