har dere lagt på dere?

vevina

Forumet er livet
jeg har ikke vært veldig flink til å spise sunt[&:] og ikke til å trene heller[:'(]

men jeg har kun lagt på meg en halv kg. den inne i magen veier vel heller lite anda, noen som har oversikten? hvor mye er det vanlig å legge på seg?

Jeg har ikke helt oversikten, men jeg har lagt på meg 2 kg. Ble 20 kg sist, så gruer meg[&o]

I våre viktigste tråder mener jeg det ligger link til en sttistikk-tråd der gjennomsnittet står.

Sånn i begynnelsen er det like vanlig å gå opp som ned, eller som meg, bom still.

ikke ennå tror jeg.
har ikke vekt, men håper og tror jeg ikke har gått opp noe særlig..

5 kg her...så nå prøver jeg å holde meg unna sukker, og bare drikke vann og melk (må ha det, bare må ha det)...men er ikke så lett. Godt jeg snart skal begynne på skole og ha gym [8D]

ORIGINAL: *Sperminator*

5 kg her...så nå prøver jeg å holde meg unna sukker, og bare drikke vann og melk (må ha det, bare må ha det)...men er ikke så lett. Godt jeg snart skal begynne på skole og ha gym [8D]

valgte du skolen fremfor jobben??

Nei. Har ikke gått opp, men prøver å holde meg i så mye aktivitet som mulig, fram til bekkenløsninga setter tenna sine i ræva på meg igjen[&:]
Forrige svangerskap gikk jeg opp 25kg og håper jeg kan slippe å gå i den samma fella nå.

Jeg har gått ned 2 kg, får se når det begynner å gå oppover [:)]

Jeg har lagt på meg tre kg. Noe pga at når jeg har vært kvalm har jeg hatt i meg et jevnt inntak av salte kjeks. (+ at kvalmen aldri har ført til oppkast..) Noe pga ferie og mye god mat, desserter og snop på kveldene. Noe pga at jeg har hatt null energi etter endt arbeidsdag, så istedet for å være aktiv så har jeg inntatt horisontalen i sofaen..

Håper energien tar seg opp og kvalmen gir seg nå så jeg kan røre meg litt mer og få litt mer kontroll på hva jeg har i meg..

jepp 2 kg [:D] men jeg tenker ikke noe på det...er jo GRAVID [:D] jippi [:D]

ORIGINAL: Rattatai

Jeg har lagt på meg tre kg. Noe pga at når jeg har vært kvalm har jeg hatt i meg et jevnt inntak av salte kjeks. (+ at kvalmen aldri har ført til oppkast..) Noe pga ferie og mye god mat, desserter og snop på kveldene. Noe pga at jeg har hatt null energi etter endt arbeidsdag, så istedet for å være aktiv så har jeg inntatt horisontalen i sofaen..

Håper energien tar seg opp og kvalmen gir seg nå så jeg kan røre meg litt mer og få litt mer kontroll på hva jeg har i meg..

samme her.. bare at jeg har lagt på meg 4[&:][:'(]

Her har jeg lagt på meg 2,5 kg...

Men gjennomsnittelig bør man gå opp 2 kg i første tri mester...
MEn igjen, så er det like vanlig å gå ned...

Så om du går opp "mye" nå så kan det hende det står rolig til langt ut i andre trimester...

Jeg har ikke vekt, men jeg kjenner at jeg har lagt på meg.. Puppene er også blitt mye større, så jeg føler meg større.. Da jeg var kvalm, (det virker som jeg er ferdig å vere kvalm nå) då måtte jeg spise for å ikke bli verre.. tror dette har mye å si. Med en gang jeg ble sulten, ble jeg kjempe dårlig!

bare gått opp 0,5kg jeg å.

gått opp 3 kg... veldig fornøyd med d.... er jo i 3 mnd nå... 1 kg pr mnd... shit au [:)][:D]

Tror nok jeg har lagt på meg ja[8D] Tør ikke veie meg..

Har lagt på meg en kilo, så det er jeg fornøyd med.[:)]

Lagt på meg 0.7 kg... synes det var unødvendig av fastlegen å runde oppover til 1 kg på siste kontroll... [:-] Blir sikkert tjukk nok utover i svangerskapet!

Back
Topp