Har dere lagt merke til?

Håperinderlig..

Glad i forumet
Hvis man henger mye sammen med en venninne, og denne venninnen har en bestemt frase/utrykk som hun kommer med ofte, er det lett å kopiere frasen/utrykket uten at man tenker noe særlig over det. Slik er det med meg og søsteren min[:)]

Men er litt morsomt at det fungerer på et internettforum også. Har dere tenkt over at dere skriver "Oh yes" (i ulike varianter) titt og ofte? [:D] På mitt "gamle" terminforum var det "jeppsi peppsi" som gjaldt [8D]

Hehe! Har ikke tenkt over at det gjelder her inne nei, men ja, irl er jeg en stooor apekatt på de jeg henger mye med [8D]

oh yes!! haha, jeg tror ikke jeg er en av de som skriver det så ofte, faktisk [:D] Det ligger ikke naturlig i repertoaret mitt [8D]
Hvordan er det å være tilbake på jobb, foressten? [:)]

Det samme gjelder mensen! det synes jeg er enda sprøere?! NOen som veit hvorfor det er sånn??

Edit: ikke på inernett forum da:P haha... Da hadde det blitt noen heftige diskusjoener her tenker jeg[8D] hele gjengen med pms[:D][:D][:D]

ORIGINAL: JeanetteR

oh yes!! haha, jeg tror ikke jeg er en av de som skriver det så ofte, faktisk [:D] Det ligger ikke naturlig i repertoaret mitt [8D]

Det er bedre enn forventet [:)] Litt nytt å sette seg inn i med ny jobb, men det går seg til. Og litt uvant å ikke "trave på gulvet", men istedet mer kontorarbeid. Men forandring fryder [:)] Har gått ned i stillingsprosent, så i dag har jeg fri, og da hadde selvfølgelig mannen planer [8|] Har så mye gøy å finne på i pappaperm vettu, og i dag skulle barna og han se på ny bil [:D]

ORIGINAL: Håperinderlig..

Det er bedre enn forventet [:)] Litt nytt å sette seg inn i med ny jobb, men det går seg til. Og litt uvant å ikke "trave på gulvet", men istedet mer kontorarbeid. Men forandring fryder [:)] Har gått ned i stillingsprosent, så i dag har jeg fri, og da hadde selvfølgelig mannen planer [8|] Har så mye gøy å finne på i pappaperm vettu, og i dag skulle barna og han se på ny bil [:D]

Så bra da [:)] Er det noe grunn til at du ikke "traver på gulvet lengre", eller var det bare på tide å prøve noe nytt? [;)] Jeg kjenner jeg er litt misunnelig på jobben din [:)]

ORIGINAL: Håperinderlig..

Så bra da [:)] Er det noe grunn til at du ikke "traver på gulvet lengre", eller var det bare på tide å prøve noe nytt? [;)] Jeg kjenner jeg er litt misunnelig på jobben din [:)]

Vi ble spurt om noen kunne tenke seg å hospitere kommunehelsetjenesten pga dårlig bemanning av jordmødre, så da tenkte jeg at det kunne være kjekt for en periode, da det bare er dagvakter. Ulempen er at det er dårligere betalt (mister tilleggene på helg og kveld), men så jobber jeg litt ekstra når det passer seg [:)] Vært litt plaget med ryggen og bekkenet etter fødselen pga at jeg bristet halebeinet, så det er igrunnen litt godt med litt avlasting. Men ja, jeg savner "gamlejobben" [:)]

jeg må i samme slengen si at jeg griner av å ikke lese "føffan" og *klaskepanne* her lengre Er noen tråder de siste dagene som skulle trengt et panneklask eller tolv!

Back
Topp