Har dere laget noe?

lihhhnn

Elsker forumet
Har dere laget noe til babyen, foruten om strikking og hekling?

Jeg har laget litt veggpynt av hamaperler. Så ble jeg så nysgjerrig, hva har dere laget? Del gjerne bilder, syns det er så gøy å ha noe å lage til den lille :-)

Her er det jeg har laget.
ImageUploadedByBV Forum1481151837.118796.jpg

Har ikke laget noe, ikke strikket heller. Er ikke flink til sånt :p

f574520ae4ab44cdcf6184716b61ca9b.jpg

Jeg har laget den vimpellignende greien som henger på veggen til mini :) eneste utenom det jeg har strikket/heklet :)

Ikke laget noe

Ikke laget noe

Jeg lager både minnebøker og fotoalbum til ungene om ikke annet :)

Det er jo kjempekjekt å ha :-) er kjempegøy å se igjennom når man blir eldre og spesielt når det er hjemmelaget :-)

Har laget trykk på smikker, body og sko med navnet hans. Babynest og strikket noen klær :) vært sykemeldt for lenge ;p

Har laget trykk på smikker, body og sko med navnet hans. Babynest og strikket noen klær :) vært sykemeldt for lenge ;p

Så flink du er. Skulle ønske jeg var like flink til å lage ting :-)

Eier ikke verken kreativitet eller håndtverksgener, så jeg har ikke laget noe dessverre. Gøy å se hva dere andre får til da :)

Må si at jeg syns dere er veldig kreative :-) mye fint å se her :-)

ååå! så mange flinke å kreative sjeler :)

Tenkte lenge på å lage sånn søtt lite klesstativ, som jeg kunne male rosa.. :P men har ikke blitt til det enda, og nå har jeg fått tilsnakk av både lege og samboer om å holde meg mer i ro, så ser ikke ut for at jeg får gjort det nå heller..

Har heldigvis mye tid til å strikke mye til frøkna som kommer :)

Wow dere er flinke altså! Kunne ønske jeg kom på sånbe ting, og at det ble like bra :P

Back
Topp