Har dere laget album?

-Lane-

Gift med forumet
jentene i juni13
Jeg har laget album til jentene når de var små. Der er det bilder fra graviditet, fødsel og det første året. Har tatt vare på graviditetstesten, bilder fra ultralyd, partogram, avisen fra den dagen de ble født og andre minnerike ting.
Meeen.. Når det gjelder lillebror er jeg ikke kommet i gang. Har kjøpt album, men ikke fremkalt noen bilder. MÅ seriøst skjerpe meg. Det skal jo være likt for alle.
Hvordan er det med dere? Gjør dere sånt?

Skulle ha gjort det, men ikke kommet så langt til å tenke på det engang :p

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Har fremkalt noen bilder, og har såvidt skrevet litt i babyboka.. :P planen er å lage album, men.. :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har fremkalt noen bilder, og har såvidt skrevet litt i babyboka.. :P planen er å lage album, men.. :P

Det er så morsomt å ha senere så det er mye derfor jeg gjør det. Jentene elsker å se i den fra de selv var baby.

Har en slik bok stående, så noterer litt innimellom.. Men enn så lenge har det bare blitt med tanken.. Skal prøve å skjerpe meg. Må få fremkalt bilder..:9

Bestilte fotobok fra eldste sitt første år nå ;) hahah

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Med førstemann så var babyboka oppdatert ned til hver minste detalj, både med tekst og bilder..
Stakkars lillesøster har ikke fått gjort noenting enda- har knapt fått handla inn babybok og album.. bilder må fremkalles og alt må skrives..puh.. men er jo nødt til å gjøre det "likt" :)

Jeg begynnte til Mathea, men fullføre ikke:p tenkte å lage fotobok:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Koselig med album. Skal lage album her, men ikke kommet så langt enda. det med avisen var veldig smart. er visse ting jeg skulle ønske jeg tenkte på!!

Skulle gjort det...har alle bildene, album og stæsj til storesøster men er fremdeles like umontert :-P

Har fremkalt bilder og satt i album. Så har eg eit babyalbum ved siden av som eg fyller ut :) eg er i rute, sikkert fordi det er førstemann :D

Med førstemann så var babyboka oppdatert ned til hver minste detalj, både med tekst og bilder..
Stakkars lillesøster har ikke fått gjort noenting enda- har knapt fått handla inn babybok og album.. bilder må fremkalles og alt må skrives..puh.. men er jo nødt til å gjøre det "likt" :)
Ja, samme her. Har jo gjort det til de eldste så da må mini også få. Må være likt :)

Har fremkalt bilder og satt i album. Så har eg eit babyalbum ved siden av som eg fyller ut :) eg er i rute, sikkert fordi det er førstemann :D
Ja, godt mulig :) Tenker på det stadig vekk, men tiden strekker liksom ikke til. Hadde bedre tid når jeg bare hadde en :)

Jeg har sånn bok med oppdateringer hver mnd osv. Men kom på at jeg ikke har skrevet siden hu var 8 mnd... :p og hat sikkert nærmere 2500 bilder fra fødselen til nå. Var flink og tok et røsk til dåpen. Men etter den har jeg ikke fremkalt noe.. så får vel kjappe seg litt..!

Back
Topp