Har dere kynnere?

Perlemoren

Flørter med forumet
De siste dagene har jeg vært i mye aktivitet og bært litt tungt.. begynte å kjenne at magen strammet seg nå og da og fant ut at det må vel være kynnere? Syns det var litt tidlig? Har dere det? Er i uke 19.

Er i uke 20+
Hatt kynnere siden uke 17. Hadde det med første også

Jeg er i uke 21 og har også hatt det siden rundt uke 19. Er helt normalt :)

Jeg og tror jeg har hatt litt kynnere innimellom[emoji5]

Jepp. En del, er faktisk sykemeldt pga det blant annet.. hatt det siden uke 11.. Er nå 22+2

Ja, jeg har det innimellom. Sepseilt når jeg gjør for mye. De kom mye fortere nå med nr 1 enn sist, da merket jeg de ikke før på slutten.

En del uke 12-17-isj, og på igjen nå siste uka 21/22.

Jeg har. Hatt siden uke 16 så ble det bare mer å mer. Ble så ille at jeg dro til gyn for å sjekke. Allt var heldigvis bra. Nå har jeg det innimellom bare. Det er så kraftig at jeg må puste meg gjennom dem.

Hatt siden ca uke 13. Hadde mye kynnere i første svangerskap og har hørt at en kan forvente minst like mye i senere svangerskap da:P
Men merker de er mye sterkere denne gangen... Setter seg litt i ryggen, det kan jeg ikke huske fra første gang.

Selv om det er slitsomt og plagsomt er jeg glad for det. Med førstemann gav det meg 4 cm åpning før fødsel (ble igangsatt ved å ta vannet).

Har mye kynnere og det har jeg hatt i alle 3 tidligere svangerskap også. Slitsomt når det holder på. Mot slutten tidligere, så har kynner'ne vært så harde at de slo ut som veer på registrering på sykehuset.

Hvordan vet man om man har det? Jeg tror ikke jeg har hatt det

Det kjenner du. :) Det trykker inni magen og magen blir stein hard ta på. Mot slutten av svangerskapet kan de bli så vonde som starten på de første riene. Min erfaring iallefall. :)

lurer jeg også på :o Hvordan det kjennes ut

Hvordan vet man om man har det? Jeg tror ikke jeg har hatt det
Jeg kjenner som regel ikke at jeg har de med mindre jeg tar på magen mens det skjer og da blir den hard. Men var på gåtur her om dagen og da kom de ofte og da var de ubehagelige. Jeg opplevde de aldri sist eller nå som så vonde at jeg måtte puste meg igjennom eller at de lignet på rier, sånn som andre, men det er forskjellig. Livmor øver seg litt. Derfor kjenner man de ofte mer hvis man har vært gravid før.

ØllLoooåolllO åÀp

Sent from my iPad using BV Forum

Jepp. Hatt siden uke 17 ca, er 22+6 i dag. De kommer spesielt etter jobb, når jeg har vært mye i aktivitet. Ubehagelige begynner de også å bli[emoji85] så har fått beskjed om å ta det litt roligere for at de ikke skal ta seg opp eller bli regelmessige[emoji4]

Har ikke så mye kynnere enda, men kan merke litt til det om jeg er ute å går nå [emoji52] så håper ikke de kommer noe oftere[emoji6]

Back
Topp