Har dere kosa dere sammen som familie i julen da?

Biramar

Gift med forumet
Med lange deilige frokoster sammen?.... Vært ute å lekt, gått turer sammen?....Kosa dere med spill inne sammen?
Det har vi[:D]
Er bare meg og to barn, men jammen har vi kosa oss masse! Oss tre, og med annen familie. Lange late morgener, med deilig frokost sammen. Vi har spilt masse brettspill sammen og mye wii[:D]
Har hatt en perfekt familiejul for oss, og idag er det nyttårsaften.
Barna har bestilt kalkun, så det blir kalkunmiddag på pynta bord, og monopol står som underholdning etter det.
Og jeg gleder meg.

Hva er deres planer for årets siste dag da?

Jeg ønsker ihvertfall dere alle en herlig nyttårsfeiring, og alt godt for det nye året

Så bra å høre at dere har kost dere så masse[:D] Wii er jo toppen. Det er populært her hos oss også[:D]

Jeg hadde cellegift på julaften og har hatt ei skikkelig dårlig uke etter det. Har nesten ikke fått med meg at det er jul og jeg føler ikke jeg har fått gitt barna mine så mye tid og oppmerksomhet som jeg gjerne ville. Sov 3 timer før julemiddagen, spiste en liten ribbebit og en potet - ikke noe dessert og så la jeg meg etter pakkene var utdelt. Håper ungene mine har kost seg. De hadde heldigvis gode besteforeldre rundt seg og mannen har hatt eldstemann med ut å leke.

I dag skal vi til gode venner å feire nyttår. Er i mye bedre form nå og satser på en god kveld sammen med familien og venner. Kanskje jeg får spist min kvote av julegodis også i dag[8D]

Godt nytt år[:D][:D][:D]

Hatt ei fin jul. Idag skal vi være hjemme og kose oss med god mat og fyrverkeri. Var meningen vi skulle ha kalkun, men mannfolka i huset har bestilt ribbe, så da blir det det.
Sitter og fundere på hva vi skal ha til dessert. Lurer litt på ostekake..får se hva det blir.

Godt nyttår alle sammen.[:)]

har kosa oss vi..
men har ikke hatt noe julestemning egentlig...og har heller ikke vært så mye hjemme siden jeg har jobba endel...så har egentlig vært mest stress...men når bjeg først har vært hjemme så har vi jo kost oss[:)]

Back
Topp