Har dere kontaktet jordmor da?

Ellu

Elsker forumet
Jeg vurderer å gjøre det snart. Har mer lyst til å gå til jordmor denne gangen...

ja:) 

Skulle gått annahver gang til lege og jordmor sist, men så blei jeg så dårlig at det bare blei lege og sykehus.. Men fikk vært på en jordmortime, og synes jeg møter mer forståelse der..

Har fremdeles ikke gjort det - mulig jeg ikke gjør det før rundt uke 12 - jordmora har det med å sladre litt, så... Hvis jeg kommer til helestasjonen og sier jeg er gravid, forteller hun gjerne bort hvem andre som er gravide, og det er jo teit. Så det vil jeg faktisk ikke. Bortsett fra det, er hun super. Men jeg tror jeg skal gå mest til legen denne gangen likevel...

Ja [:)] Har verdens beste jordmor og har allerede fått tre timer hos henne frem til november!!

Nei, men håper jeg får samme som sist, hun var super!! Sist gikk jeg bare en gang til lege, resten til jm. Men må jo snakke med lege nå pga de blodfortynnende sprøytene, ellers hadde jeg lett kuttet han ut og bare hatt jm!

Skal vel til legen 3 eller 4 ganger og så resten til JM, vet jeg har fått en JM med dårlig rykte så vi får se om jeg ikke bytter henne om jeg tør da....

men har passet på jeg ikke fikk henne jeg hadde sist hun var så teit, vi hadde ingen kjemi i det hele tatt

Skal til legen i måra, kjem deretter til å kontakte jordmor. Kjem hovedsaklig til å gå til jordmor bortsett frå 1 eeler 2 ganger som er obligatorisk hos legen

er det noen som har erfaringer med jordmødre i Vestfold?

Var til jordmor 1 gang sist gang, men likte ikke henne helt. Ble uansett lege etterhvert da jeg hadde tett kontroll med henne. Tror jeg kommer bare til å gå til lege denne gangen også.

Har vært hos jordmor med alle tre så det blir vel sikekrt jordmor og lege for meg denne gangen og... skal til legen første gang 24....[:D] Jordmoren min tok imot sistemann her så det var kjempe koselig at hun tok imot....[:D] Tok kun 1,5 time fra riene begynte til han var ute.... [;)] Så jeg lurer på om det går enda fortere denne gangen.....[:)]

det blir vel te at ej kontakta jordmor i veke 12 tenke ej....tru ej gjor d sist også[:)]
er 5+6 i dag så det er ei stond igjen visst d går bra....
skal på tidli ul tru det blir i ca veke 8 driv og venta på time i posten...[:D]

Back
Topp