Har dere kommet nærmere ?

PrøveLykken

Liker dette forumet
Har dere kommet nærere mamma'n deres etter at dere ble gravide? Mange sier det, at de får mye bedre kontakt. Stemningen dem imellom er mye bedre enn før, og de snakker sammen oftere og finner på koselig ting.
Er det sånn for dere? :)
Jeg selv lurer, fordi jeg ikke lenger har mamma'n min her. Hun gikk bort da jeg var 11 år, og jeg savner henne så mye. Savner henne enda mer nå som jeg veit hun skulle blitt bestemor.. Trist, men sånn er bare livet dessverre :(

Åh! Jeg skjønner at savnet blir ekstra stort nå! :'(
Jeg har verdens beste mamma (helt objektivt..;)) som jeg alltid har hatt god kontakt med. Tror ikke jeg merket noe endring etter jeg fikk barn.
Stor klem til deg:)

Åh! Jeg skjønner at savnet blir ekstra stort nå! :'(
Jeg har verdens beste mamma (helt objektivt..;)) som jeg alltid har hatt god kontakt med. Tror ikke jeg merket noe endring etter jeg fikk barn.
Stor klem til deg:)
Tusen takk :)
Godt og ha god kontakt da :)

Ja, fikk vel generelt et bedre forhold etter jeg flyttet hjemmefra men etter jeg fikk barn ble det tettere. Jeg har ikke hatt noe kontakt med noen på min far sin side av slekten før jeg fikk barn (litt ironisk siden alle bor innen 10 min fra meg) men har fått kjempe god kontakt etterpå :):)

Jeg har alltid hatt veldig god kontakt med min mor, men vil si vi har kommet enda nærmere etter jeg ble gravid. Alltid hatt kontakt med familien på farsiden men aldri noe god kontakt, men kommet nærmere der nå og :)

Har dere kommet nærere mamma'n deres etter at dere ble gravide? Mange sier det, at de får mye bedre kontakt. Stemningen dem imellom er mye bedre enn før, og de snakker sammen oftere og finner på koselig ting.
Er det sånn for dere? :)
Jeg selv lurer, fordi jeg ikke lenger har mamma'n min her. Hun gikk bort da jeg var 11 år, og jeg savner henne så mye. Savner henne enda mer nå som jeg veit hun skulle blitt bestemor.. Trist, men sånn er bare livet dessverre :(

Jeg har kommet nærmere svigermor denne gangen faktisk. Det var med mamma sist. Denne gangen irriterer min egen mor meg litt, for hun legger seg borti litt forskjellig :)

Så utrolig leit å høre om mammaen din <3 Når det gjelder meg og mamma, så har vi alltid hatt et veldig bra forhold! Så ingen ting har forandret seg :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Så trist at du ikke har mammaen din her lenger :( Det er jo i sånne spesielle anledninger man merker sånt....
Merka det etter at jeg fikk første mann, og sånn har vi hatt det siden :) Men så er vi veldig nær hverandre og snakker om alt

Så trist at du ikke har mammaen din her lenger :( Det er jo i sånne spesielle anledninger man merker sånt....
Merka det etter at jeg fikk første mann, og sånn har vi hatt det siden :) Men så er vi veldig nær hverandre og snakker om alt
Ja, det gjør veldig vondt :(
Men hun ser meg sikkert likevell :)

Back
Topp