Har dere kjøpt

x1xHårballen`s mamma

Glad i forumet
Vinterdresser på salg til de små som de skal bruke neste år?? Evt hvilke str? Er så glad i reima sine men er dyre å kjøpe utenom tilbud...å vet det kommer et tilbud igjen før våren på de så lurte på å kjøpe det da;)
Han bruker jo 74-80 nå så søstra mi sa 96-104 muligens...el er det 98? Hehe

Hvis du skal kjøpe brukt, og i alle fall på Finn, så er det noen til salgs nsten hver dag fra Reima.
Og en del som har masse erfaring med salg på FINN venter bevisst med å selge vinterklærne til høsten......

Når tid på året kjem neste tilbud? skal kjøpe en da :)

Ville tro mars april er salg på resterende vintertøy;) ja muligens jeg kan finne på finn ja..faktisk ikke tenkt på..hehe! Men litt greit m noen helt nye, kan jo hende de skal gå videre i arv engang;);)

Det kan ofte være lurt å kjøpe dyre vinterklær på salg om våren, ja. Det gjør jeg ofte.

Tror jeg ville gått for 92 / 98. 104 er vel størrelse fire år, så det blir kanskje litt stort.. men må jo nesten se klærne an da, de er jo veldig forskjellige i størrelsene.

Nix

92 er 2 år [;)] Så se om du får tak i en i 92/98 [;)] 104 blir aaaaaltfor stor [:D]

Kjøper alltid Reima-dresser på www.barnihagen.no. Der er det billige dresser å få kjøpt hele tiden.
Kommer til å kjøpe 92 til neste vinter.Reima er romslige i størrelsen.

Reima sine dresser er litt store i størrelsen. Så jeg kjøpte 86 som hun skal ha til vinteren. Og hun i kassa mente det holdt. Er ikke noe god uteopplevelse for disse barne hvis de har klær som er alt for stor[:)]
Kjøpte den nå på barnashus på salg. 549 kr. istede for 1099[:)]

Jeg kjøpte i forrige uke på barnas hus. De hadde 50 % :) :) Kjøpte reimatech :) :)

Reima er store i størrelsen så kjøpte 80. Han bruker 74 og 80 til vanlig.

Kjøpte på barnas hus, Reima tech i str 92 som hun skal bruke til neste år. Kjøpte også en fora dress fra Reflex i str 92

neste vinter bruker de små sannsynligvis 92 eller 98.

Klær som kan brukes hele året kjøper jeg gjerne på tilbud og da må man jo ikke tenke så mye på størrelsen. Ellers så sjekker jeg også på finn. Da finner man mye fin barnetøy som er nesten som ny.

Back
Topp