Har dere kjøpt vognpose?

Kluten

Glad i forumet
I går skulle jeg vaske vognposen etter storesøster, men det gikk alt annet enn bra.. Endte med at hele vaskemaskinnen var full av svarte små dingser (antisklien som løsnet), og foret var helt nuppete og fælt. Den ble kjempestygg!! Dette var en pose av merket Kaiser. Så nå har jeg sendt mannen avgårde på Barnas Hus for å kjøpe Voksi Urban. Var den som ble kåret til best i test, tror jeg.. Noen som har erfaring med denne posen? Hvilken vognpose har dere kjøpt??

Jeg har kjøpt en bilstolpose som jeg har tenkt å bruke i vogna den første tiden. Har Voksi orginal fra før av og er fornøyd med den. Men har tittet på voksi urben har vedlig lyst på den. Så vi får se når knøttet kommer

Vi har kjøpt sort Voksi urban vognpose.. Fikk anbrfalt den av venninner som har vært veldig fornøyde.. Håper det blir bra! Kjedelig at den gamle gikk istykker da! Måtte le litt da jeg leste at vaskemaskinen var full av sorte klumper.. Hehe. Det er SÅ en typisk ting jeg kunne gjort!! :D lykke til med handelen ;)

Bilstolpose var lurt:) Har fått låne en, men ikke egentlig sett på den.

Ellers har jeg lammeskinn og dyne fra sist. Det burde vel holde.

Vi har også kjøpt voksi urban,men det var før jeg visste at den ble best i test....har hørt så mye bra om den fra andre.Flaks for meg at den er bra da.

Bare et lite tips, på lørdag selger Barnas Hus Voksi Urban til 1.000 kr. Det er vel halvpris om jeg ikke tar feil...

Jeg har fått en lammeskinnspose som kællen brukte da han var liten.. Men vurderer å kun bruke denne på lange turer med vogna.. Lettere med ett enkelt lammeskinn og dyne på sånn by-turer tipper jeg...

Jeg har også voksi urban :) Gleder meg til å bruke den :-)

Minsten min er bare 16 mnd, og jeg har Voksi Urban til ham. Er kjempefornøyd og kommer til å kjøpe en til nå når snuppa kommer :)
Han kan jo bruke voksien i flere år fremover som sovepose i barnehagen, og senere som vanlig sovepose, men blir jo kjempelang når underdelen festes på :)

snute skrev:
Bare et lite tips, på lørdag selger Barnas Hus Voksi Urban til 1.000 kr. Det er vel halvpris om jeg ikke tar feil...

men ops: det er den korteste delen(de kaller det kanskje 0-2 år) hørte jeg. Ikke med forlengeren. Bare så det er sagt også^^

Aaaanyways! Har kjøpt Troller (mener jeg? haha) sin, den som er så og si prikklik Voksi Urban :-)

Skal kjøpe voksi urban til lørdag når det er halv pris:) Eldstemann er bare 17 måneder, så de må nok ha en hver, altså kan ikke minsten bare arve etter storebror...

Vi kjøpte en lamme skinn pose.så har vi 6 poser fra før.. Dilla på vogn poser??Nysjjj

me har voksi urban fra datteren min , og hu bruker ikke den nå. Og så har eg kjøpt en bilsete pose siden me får baby midt på vinteren denne gangen så håper og trur den kommme t å bli go å ha :) og lammeskinn vil me ha i bunn av vognen, så trur kje hu ska fryse nei :)

Har en lammeskinnspose fra BOZZ, den er uprøvd i vogna enda, så helt ny. Er en sånn minipose, for baggen til vonga er ganske liten.

Jeg har også lammeskinnsposen fra B.O.Z.Z som egentlig er en bilstolpose, passer helt perfekt oppi bagen

Back
Topp