Har dere kjøpt vogn?

MorT

Forelsket i forumet
Påskekyllingene 2020
Tror jeg startet en tråd for lenge siden angående vogn og hva dere tenker der. Nå er det kanskje flere som har bestemt seg for vogn og vil dele?:)
Selv har vi bestemt oss for Easywalker harvey 2, og har planer om å bestille den til helgen. Liker godt at den er så nett og enkel, i tillegg til at ryggen i sittedelen er like lang som Bugaboo fox, som også har vært en sterk kandidat hos oss.
 
Snapchat-17921790.jpg Jeg har kjøpt ei brukt emmaljunga mondial Deluxe white leatherette vogn ;)
 
Vi har kjøpt nxt90 og har tatt den i bruk til 3-åringen. Hun sitter ganske lite i vogn nå, men jeg er veldig fornøyd med de turene jeg har hatt med den :happy:
 
Vi har også kjøpt NXT 90 :) gleder meg til den kommer, selv om jeg (forhåpentligvis) ikke får brukt den på en stund :)
 
Selv om dette blir sistemann bestemte jeg meg for ikke følge drømmen om en helt ny vogn (stokke trailz eller bugaboo som jeg hadde sett på) og tenkte brukt i stedet.. så var det plutselig en som la ut en brukt vogn til 250kr (en nydelig teutonia vogn) som jeg kjøpte. Det koselige er at jeg kjøpte den helt ny til sønnen min som nå er 8år, solgte den til en som kun skulle ha den til besøk av barnebarn og nå var barnebarna så store at de ikke trengte den lengre. Så vogna var fremdeles veldig fin, ikke noe særlig brukt heller så jeg føler jeg gjorde et kjempe kupp og er veldig fornøyd med vogna :):)
 
Vi har kjøpt TFK Adventure. Hadde TFK Joggester Twist sist, og den vi har kjøpt er den oppdaterte versjonen av den. Veldig fornøyd med at den har håndbrems og at den har fjæring på tross av at det er en trehjuling.
 
Kjøpte ny bugaboo fox i 2018, veldig fornøyd med den. Men ettersom jr er rett i underkant av 2 år når mini kommer har jeg bugaboo donkey søskenvogn på handlelisten :) Hørt mye bra om den som søskenvogn!
 
Kjøpt bugaboo donkey weekend Edition søskenvogn :)
Kommer til å bruke den i bag perioden og når begge er med.
Har emmaljunga nxt90f og babyjogger city elite fra før av så nok å velge mellom etter bruk av bag er over :)
 
Vi har kjøpt brukt Bugaboo Buffalo. Hadde Bugaboo Cameleon til første (men det er evigheter siden, så beholdt den ikke) og var veldig fornøyd med alt, unntatt hjulene foran. Jeg foretrekker bæretøy, så det er i all hovedsak mannen som ønsker å bruke vogn. Tror ikke jeg hadde kjøpt vogn i det hele tatt om ikke mannen ville ha.
 
Back
Topp