Har dere kjøpt vogn?

Januarmammaen

Forelsket i forumet
Januarlykke 2019
Dere som ikke har vogn fra før av, har dere kjøpt vogn eller tenker på å kjøpe nå?

Dilemma: vogn på supertilbud nå VS. 6uker på vei (aldri mistet før ved positiv test, ingen komplikasjoner heller)

What to do [emoji15][emoji4]

Personlig ville jeg ventet litt, kommer sikkert flere supertilbud? :joyful:

Er 9 uker og vi har ikke kjøpt vogn :) Klør i fingrene da! Men prøver å vente en stund til

Jeg venter, tenk hvis det er to:wacky: skal på tul om 2 1/2 uke, ingen kjøp før den tid;)

Ikke kjøpt vogn, tørr ikke se enda i tilfelle jeg kommer over noe og vet det ofte er tilbud på noe jevnt og trutt :)
Venter til høsten :)

Har ikke kjøpt. Kommer til å kjøpe brukt på finn. :)

Tør ikke å kjøpe noe før etter jeg har kommet halvveis [emoji5][emoji1405]

Vi kommer ikke til å kjøpe før høsten, men har vært og sett på og havner på Uppababy [emoji1][emoji1][emoji173]️

har emmaljunga fra forrige gang, er så glad i den vogna, så gleder meg til å ta den i bruk igjen.
Ville ikke kjøpt så tidlig, supertilbud kommer stadig vekk ;)

Med første kjøpte vi vogn da jeg var 17 uker på vei. Med andre var jeg enda kortere :P Denne gangen trenger vi ikke kjøpe vogn. Eller, vi kjøpte nettopp en søskenvogn som inntil videre blir brukt av de to vi har :)

Skal bruke den jeg har stående så er litt vanskelig å svare konkret. Jeg tror jeg ville ventet litt, men du kjenner selv hva som er rett. Men jeg kan vel ha litt pessimistisk syn fordi jeg vet så godt at alt kan skje. Men hvis det er en vogn du viiiiirkelig vil ha og tilbudet er fantastisk bra og aldri vil komme igjen så forstår jeg godt om du bare må kjøpe den :)

Back
Topp