Har dere kjøpt vinterdress?

Frosk

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Isåfall hvilken? :)

Har en vinterdress etter frøkena så blir arvegods her ;)
Ikke noe spesielt merke...
Trur den e i str 74...
Ellers bruker vi mye strikka klær og det som kommer til å være på i vognen!

Kjøpte reima på vårsalget ;) Kan brukes som vanlig dress med føtter, pose og kjørepose ;) Kunne ikke la være.. hehe..

På "mobben"

Niks.. ser an behovet først.. ser ikke for meg at ungen kommer til å være så aktiv utenfor vogna i vinter, de er jo ganske små :)

Niks.. ser an behovet først.. ser ikke for meg at ungen kommer til å være så aktiv utenfor vogna i vinter, de er jo ganske små :)

Ja, det har jeg tenkt også, men ser på alle utstyrslistene så blir så usikker på hva som er nødvendig og ikke :p

Vi har nøstebarn-ulldress etter storesøster, ellers blir det bare strikkede ullklær. Når vi ute, blir nok den lille mest i vogna den første vinteren uansett. Ellers blir det reima de andre vinterne, også det etter sin storesøster :)

blir ikke vinterdress denne vinteren nei, får ikke bruk for det alikevel :-)

følte hvertfall ikke noe behov for å ha det til kommende storebror før høsten/vinteren etter, han satt jo bare i vogna, bilstolen eller ble bært uansett

Jeg har en septembergutt fra før og vi ønsket oss Reimadress til 1 årsdagen :) Vi brukte bare mye ullklær fra lille lam den første vinteren :) Jeg kommer ikke til å sette denne snuppa fra meg i snøen når hun er 3 - 6 mnd :P Så her må nok en av oss rusle rundt med henne, mens den andre lager snømann med veslegutt :)

Tenker vi går for ull og strikkeklær dem første sesongen,først vinterdress neste år igjen .

Nei har ikke tenkt over det enda. Trenger sikkert ikke når de er så små. Kommer nok til å kjøpe etterhvert:)

Har noen tykkere dresser vi brukte i vogna med Thale, så jeg tenker det holder med disse denne gangen også.
Tror neppe behovet er særlig stort det første året, de er jo så små fortsatt når vinteren kommer ;)

Back
Topp