Har dere kjøpt noe?

Planen har vært å vente til godt over jul før vi skal begynne å kjøpe noe. Men plutselig skulle en venninne selge en ny maxicosi bilstol med 2 isofix baser for 1000kr så da ble det til at vi kjøpte den av henne. Men nå blir det ikke noe mer innkjøp på lenge ;)
 
Vi har bare kjøpt en liten body. Og plutselig føltes det så virkelig og fint! Var litt fint for mannen også, akkurat som med tul, for han kjenner jo ikke noe til alt det jeg kjenner på, så det er først når det er noe konkret der at han kan relatere seg til det. Og går det galt, blir det jo ikke noe verre av at vi har en body liksom. Tror jeg i hvert fall. Fortsatt bare 8+5 da, større innkjøp er det bare å vente med.
 
Har fått en del ting allerede, bilstol, seng, vippestol, babycall, mm av ei venninne :) itilleg til at jeg får mer av henne etterhvert når hun får gått igjennom hva hun har :)
Selv har jeg kjøpt 2 søte bodyer, å skal dra å se på ei vogn om ikke så mange dagene jeg fant på ei sånn kjøpe,selge side, bedre å slå til når man ser gode kjøp :D
Besteforeldre har også handlet inn litt smått, pledd, sengesett, dyne og begynt å strikke :)
Itilegg har jeg ei vogn fra tantebarnet stående og diverse klær og noe mer :)
Er 10 uker nå, men syntes ikke det gjør så mye å begynne tidlig, har man god tid allefall :D
 
Er 12 uker i dag, men venter nok enda litt med å kjøpe noe. Vi trenger nesten bare vogn...har alt fra forrigmann...men har lyst på et par nye ullbodyer i minste str :)
 
Kommer nok til å vente til vi vet kjønn før jeg kjøper noe:) er det en gutt har vi jo masse etter storebror
 
Har fått en babydan angel 3-1 greie av mine foreldre, og så et par bodyer men ikke stort mer enn det enda. Første barnebarnet på begge sider, der begge sider har vært klare for å bli besteforeldre i flere år så her nytter det ikke å si nei :p
 
Vi har kjøpt vogn, men utenom det blir det nok ikke så myemer før oul. Har litt fra storesøster, men må ha klær og nye flasker osv :)
 
Kommer ikke til å kjøpe noe før oul. Har alt etter kommende storebror på 11 måneder :) mye nøytralt siden vi egentlig ikke ville vite kjønn sist :) men litt nytt blir det sikkert med tida...
 
Neeei... Men hadde veldig lyst i dag... På shoppingtur alene mens bilen var på service.. Klarte å holde meg da.
 
Nei, ikke så mye som en smokk enda.. Er litt redd for å jinxe det selv om det jo er ganske dumt. Men etter ordinær ultralyd kommer jeg vel til å gå bananas og kjøpe masse! :)
 
Ikke noe enda. Har sagt til meg selv at jeg skal vente til etter UL i uke 12. Vi får se hvordan det går når man er på jentetur til Køben... :p
 
Bare småting jeg ikke har kunnet gå fra venter til etter ordinær ul. For hvis gutt så har jeg så utrolig mye klær til nyfødt vil seff kjøpe noe nytt også.
 
Av de store tingene så har vi alt fra før, så vi venter til etter oul med å kjøpe noe som helst. Er jo "bare" 2 mnd til :dance018
 
Er så heldig og arver alt utenom bilstol og små ting så alt det store er i boks:) står bare å venter på oss hos kommende tante:p
 
Ei vugge fra en vennine eneste :) men har laget liste over alt vi trenger! Venter til vi vet om det er gutt eller jente :)
 
Ikke enda, har alt etter gutta så tror vi venter til etter OUL før vi handler noe ❤️
 
Back
Topp