har dere kjøpt noe?

Savira

Elsker forumet
Har dere kjøpt noe enda til spiren eller til deg selv enda?
Isåfall hva da?

Jeg tørr ikke jeg.
Uff tenker alt for mye på at ikke det her kommer til å gå bra.
Har noe som heter PCOS også så legene sier jeg har ekstra stor sjanse for å miste å [:(]

Men gu bedre og jeg lusker rundt på nette, alt mulig av baby utstyr og har de listene på datan over hva jeg skal ha osv.

Enn du har du fått handla noe lurt no enda ? [:)]

Jah, har masse, men det er kjøpt i løpet av 4 lange år med prøving som motivasjon!
Det eneste jeg har kjøpt etter positiv test var en sengehimmel, siden den var sykt på tilbud!

ORIGINAL: kricam

Jeg tørr ikke jeg.
Uff tenker alt for mye på at ikke det her kommer til å gå bra.
Har noe som heter PCOS også så legene sier jeg har ekstra stor sjanse for å miste å [:(]

Men gu bedre og jeg lusker rundt på nette, alt mulig av baby utstyr og har de listene på datan over hva jeg skal ha osv.

Enn du har du fått handla noe lurt no enda ? [:)]

hei søta, hadde jeg vært deg så ville jeg ha invistert i en tidlig ul... [;)]
har selv PCOS og hadde innvendig ul i uke 8..
lille spire er her fremdeles... er rett over 1 uke til "sikker" sone...

Nei, ikke noe annet enn folat[8D]
kommer sikkert ikke til å gjøre det før jeg evt får vite kjønn. I og med at jeg har ei jente fra før så har vi masse utstyr og masse jenteklær.

Har ikke handla noe ennå nei! Kommer ikke til å gjøre det på lenge ennå.. Om det blir jente denne gangen har vi alt av klær o.l etter henne [:)] Men må ha en ekstra sprinkelseng (siden storesøster fremdeles kommer til å bruke sin en stund) Også må vi ha nytt bilsete...

Har ikke handlet noe.. Ennå! [:D] Men det klør i fingrene [8D]
Har jo det meste fra før så jeg tenkte jeg skulle vente til vi har vært på ordinær UL,
og får vi jo ei lita jente må det handles litt [;)]

Heeisann [:)] Ååå så deilig det må være! Din første eller?
Prøvde dere lenge? Vi hadde ordentlig flaks! Gikk bare 2 år
(2 år er lite i forhold til mange andre her inne, men kjentes ut som evigheter ) Så fikk jeg provera og pergotime og det klaffet på første forsøk. Er så glad at jeg er helt i himmærn enda jeg! hihi [:)] *teller dager*
Gleder meg såå til jeg paserer over til en litt sikrere sone jeg å.
Er så grusomt og gå rundt være så nervøs.!
Ja jeg har allerede vært på hm er vel 3 innv. ul allerede.
Mest fordi jeg er så grusomt overstimulert så jeg har tredobble så store eggstokker. Og at legene er litt redde siden jeg slapp så mange egg, at de er litt små bekymra for hvor mange som gjemmer seg inni der. Så jeg blir heldigvis nøye oppfulgt. Og det letter litt det altså! [:)]

En krem til meg og Be safe belte:)

Har ikkje kjøpt noko endå, men har begynt å planlegge litt.

og så har eg strikka ein del... :o) Får virkelig ikkje håpe at knøttet er allergisk mot ull!! :o)

Litt av det eg har strikka kan du sjå på Bloggen min 

ORIGINAL: Nommiz

Har ikkje kjøpt noko endå, men har begynt å planlegge litt.

og så har eg strikka ein del... :o) Får virkelig ikkje håpe at knøttet er allergisk mot ull!! :o)

Litt av det eg har strikka kan du sjå på Bloggen min 

Så masse fint! [:)] Heldig baby som har en mamma som er så flink til å strikke! Har du forresten tenkt å bruke tøybleier på babyen? Så du hadde strikket bleiebukser.

Jeg har ikke kjøpt noe til knøttet enda, men så har vi vel det meste av det vi trenger.

Nå skrev jeg i en annen tråd her for noen dager siden at jeg ikke skulle kjøpe noe på lenge ennå, haha, men så kom jeg over en mamma bukse på hm på veldig salg [8D] Så jeg har kjøpt en bukse til meg selv.

Har ellers alt av babyutstyr liggende fra før.

Ja, har lurt på å bruke tøybleier. Ei veninne av meg har brukt det, og det virkar jo veldig greit.  Eg har no litt tid på meg til å tenke på det, og så tester eg det nok ut når lille knøtt kjem. [:)]

Nei, vi har en som er knapt to år, så jeg har mammabukser (men trenger noen flere mammagensere, sist var jeg høygravid på sommeren, så jeg har t-skjorter...) og det meste av babytingene på plass uansett. blir det jente trenger vi jo en del nytt, siden vi har gutt fra før da.

Har begynt å strikke babyteppe til babyen, ellers avventer jeg litt. Til etter Ul, så jeg vet om det er gutt eller jente, tenker jeg. (Ja, ikke evt innkjøp av mammaklær da, det tar jeg etter behov)

Nei. Er 6+0 i dag og har våget meg inn i to barnebutikker siden jeg fikk vite at jeg var gravid for to uker siden.
Jeg synes det er SKUMMELT å gå inn i slike butikker jeg.
Det er så fremmed! Selv om dette barnet er planlagt og ønsket, så er det en fryktelig ny og spennende verden, og jeg synes det er for tidlig å håpe enda. Jeg ble gravid på første forsøk, og går rundt og tenker konstakt på at noe må gå galt, siden det gikk så lett å bli gravid...

Jeg gleder meg imidlertid til å begynne å kjøpe ting, men det blir nok ikke før i 12.uke.[:)]

Nei, men klarer sikkert ikke å holde  meg så mye lenger [:)] Kjøpe ett nøytralt plagg. Litt symbolsk [:)] Og til meg selv kjøper eg sikkert til høsten, nå går det mest i tights og sånn[:)]

I dag har jeg kjøpt sånn koseklut/bamse, litt symbolsk liksom[8D] Jeg føler meg såå sikker på at det skal gå bra, at jeg har lyst å kjøpe MASSE og fortelle det til HELE verden!!! MEEEEn jeg skal holde meg ... litt til... ihvertfall ut dagen [:-]

Jeg kjøpte en liten body og bukse til forrige som vi mistet.
Jeg har tatt dem frem og sett på dem. Var også innom babyshop her om dagen for å kjøpe nytt bilsete til gutten. Kunne ikke dy meg for å se litt.
Dersom vi ikke mister denne også, håper jeg egentlig det blir jente slik at jeg har en unnskylding for å shoppe [8D][8D][8D]
Har en mars-gutt fra før.

Back
Topp