Har dere kjøpt noe valentinesgave da?:)

Nei, vi har blitt enig om å droppe det i år :)
 
Nei:)
 
Feirer ikke valentine's dag. Har gjort det nå og da, men ikke i år.
 
Åi! Glemte at det var Valentine, jeg har fått roser da - tenker det er pga morsdagen :) Jeg lagde dritgod middag og han har fått svidd av penger på nye klær - gave nok :hilarious:
 
Jeg har kjøpt kort og en sjokolade.

Blir kaffe og amerikanske pannekaker på senga i morgen.
 
Jeg har også kjøpt, skulle egentlig ikke:). Men kjøpte en søthjertebamse med to bjørner på som kysser, en liten sjokolade og et kort:) håper han blir glad<3
 
Nei vurderte det men gubben synes han ikke trengte noe dag for å komme hjem med blomster o.l så da får heller ikke han noe.
 
Jeg skal lage kake til kaffen og så lager vi god middag sammen og koser oss. :) Vi kjøper aldri gaver, vi liker best å gi hverandre kvalitetstid(og god mat, hihi) :)
 
Vi feirer ikke valentines egentlig. Men jeg overrasket mannen med hjemmelaget ostepai og salat da han våknet på lørdag, og dessert ettepå. (Han hadde vært på nattevakt, så sov hele dagen.) Det var ment som en liten valentines-overraskelse en dag før tida :)

Så fikk jeg blomster av mannen på søndag, og et innrammet bilde av kommende storebror og meg, som ble tatt på stranda i fjor sommer :) Og morsdagskort fra storebror <3
 
Back
Topp