Har dere kjøpt noe til babyen?

Venter til etter ul tror jeg:)

Venter til etter oul. Men nå har vi det meste etter storebror.., så er ikke så masse store, og dyre ting som vi mangler :)

Venter til etter oul og til vi får vite kjønn :)

Sent from my iPad using BV Forum

Vi handlet noe i går.. Det var halv pris på Baby Bjorn bæresele, og de som er så innmari dyre fra før av (syns jeg), så da slo vi til :-) Også var det bleiebøtte (ord. 399,-) til bare 20 kr.. Så da tok vi like gjerne med en sånn.. Men har ikke begynt å se på klær osv enda..

Har kjøpt to bodyer som samboer fikk i bursdagsgave. Så har mamma kjøpt dundyne. Trodde det var en pute. :p så har jeg kjøpt en smokk med bart. Hihi... ImageUploadedByBV Forum1384085101.999629.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi må kjøpe alt. Men venter til etter oul. Vil vite at alt er i orden der inne, også vil vi vite kjønnet ;)

Den har jeg på vent på ebay :)

Måtte bare kjøpe en bitteliten body dagen etter at vi testa +. Og så kjøpte vi en bluse da vi var i Kiev. I tillegg har vi arva en del ting fra svoger-familien
Får jeg spørre hva det var med innlegget mitt du ikke likte? :-P Ble litt nysgjerrig..

Får jeg spørre hva det var med innlegget mitt du ikke likte? :p Ble litt nysgjerrig..
Oj, se der ja, det var jo et spontant kjøp skal jeg innrømme, hadde ikke lest noe om Baby Björn på forhånd, bare så tilbudet og tenkte at det var en god pris.. Ser ut som det var et bomkjøp mtp. alt negative det står om de.. Sånn er det ofte med spontane kjøp :) Første barnet vårt, så har ikke noe erfaring fra tidligere :-) Får lese meg mer opp på en annen bæremetode som kanskje er bedre ja!! Regner med det var pga all kritikken mot Baby Björn at du ikke likte innlegget GonnaBee? ;-)

Oj, se der ja, det var jo et spontant kjøp skal jeg innrømme, hadde ikke lest noe om Baby Björn på forhånd, bare så tilbudet og tenkte at det var en god pris.. Ser ut som det var et bomkjøp mtp. alt negative det står om de.. Sånn er det ofte med spontane kjøp :) Første barnet vårt, så har ikke noe erfaring fra tidligere :-) Får lese meg mer opp på en annen bæremetode som kanskje er bedre ja!! Regner med det var pga all kritikken mot Baby Björn at du ikke likte innlegget GonnaBee? ;-)
Ja ingenting personlig altså. Også har jeg fått lov å skylde på ammetåka allerede ;) skulle egentlig si noe om det, men glemte det...

Får frysninger bare av å se BabyBjørn, er kanskje litt vel over gjennomsnittet negativ, men er også veldig opptatt av ergonomi siden jeg har hatt ryggproblemer over halve livet, og vil absolutt ikke utsette barna mine for noen risiko. Selv skal vi bruke MeiTai.

Og så er ikke 20,- for bleiebøtte noen dårlig deal, men vi får dem gratis på barnas hus ;)

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Ja ingenting personlig altså. Også har jeg fått lov å skylde på ammetåka allerede ;) skulle egentlig si noe om det, men glemte det...

Får frysninger bare av å se BabyBjørn, er kanskje litt vel over gjennomsnittet negativ, men er også veldig opptatt av ergonomi siden jeg har hatt ryggproblemer over halve livet, og vil absolutt ikke utsette barna mine for noen risiko. Selv skal vi bruke MeiTai.

Og så er ikke 20,- for bleiebøtte noen dårlig deal, men vi får dem gratis på barnas hus ;)

Sent from my HTC One X using Tapatalk
Hehe, der kan man se! :-) Ja, det florerer jo med kritikk på de.. Typisk..:-P Velger å fortelle meg selv at bleiebætte til 20 kr var et bra kjøp, så ikke begge de første innkjøpene til den lille er en bommert.. haha :-) opprettet en egen tråd på det med BabyBjörn jeg, morsomt å høre hva slags erfaringer folk har, og ikke minst gjøre folk oppmerksomme på det så de slipper et bomkjøp som meg :-P

Fikk vugge i hus i dag. Kjøpt brukt da:)

Sent from my iPad using BV Forum

Kjøpte et str. 50 sett hos kappahl etter UL i uke 13, blå davel, selv om jeg ikke vet hva det blir, men blir født så mange gutter her :P Kan brukes til jenter og synes jeg. Bodyen er ecru med søte blå ugler, bukse er blå :)

Back
Topp