Har dere kjøpt noe til babyen ennå??

closetta

Flørter med forumet
Gi meg deres liste da eller tips til herlige nettsider!

Jeg har litt fra før,men må kjøpe mye nytt for vi skulle ikke ha flere barn.....

Jeg har:
Babygym
Flaskesterilasator
Babyboots
Heldigvis spart på alle babylekene!Puh!
Tfk vogn,bytrille og en sovevogn til bhg :)

Meeen,vi mangler alt annet da... Må vel kanskje begynne å shoppe litt snart
Mitt dagens tips til nettside er rockmybaby.com og om litt skal hun lage herlige rangler til vogna i fine farger :)

Har kjøpt en body og stelleputa. Ellers så er det lite enda, men det blir vel etter hvert.
Hvis du trenger tips til nettside som du sier: http://www.nikknakk.no
Har fine stelleputer, og babycall på tilbud. Jeg har sett alle produktene, så det er bare å spørre hvis noen lurer på kvalitet osv. (Det er bekjente som driver nettstedet)

Tenkte å kjøpe vogn før sommeren. Vi tenkter hovedsaklig å kjøpe brukt da (det er så dyrt!!) men har funnet en løsning med å kanskje kjøpe sportsdel m. understell ny og bagdel brukt. Det blir ikke så mye dyrere enn om vi kjøper alt brukt. (Emmaljunga-vognene selges ganske dyre brukt, og understellet er jo det det er mest slitasje på - som kan være lurt å ha nytt).

Har ikke kjøpt noe til baby enda. Venter til UL, for å forsikre meg om at alt er bra, og at det faktisk er liv der. Høres kanskje paranoid ut, men jeg har vært igjennom altfor mye for å få til denne babyen til å ta noen gleder på forskudd. Eneste jeg har kjøpt i forbindelse med graviditeten er gravidbelte til meg selv.. Men jeg gleder meg til jeg kan begynne å handle inn da :)

Vi har kjøpt bilstol, siden de har tilbud på barnas hus nå. Eller så har jeg kjøpt to klesplagg, men om det ikke er jente i magen allikevel, så kan ikke den lille kjolen brukes, så venter spent på ordinær ul den 21.

Vi har jo mye i rosa etter snuppa, så er det en jente i magen trenger jeg ikke å handle så mye klær.. Det jeg ønsker meg(men som vi allerede har og jeg ikke er fornøyd med) er vogn eller ny bagdel, babygym, stellekommode. Og så må jeg finne ut hvordan jeg bruker bæresjalet mitt(fikk det ikke til ). Men til nå har jeg ikke handlet noe nytt til babyen i magen, men venter til ultralyd på tirsdag:)

jeg har kjøpt vippestol på finn. Ellers ingenting... Men har det meste fra før av da!.. Etter ul skal jeg handle de første klæra!!! Gleder meg til det :)

jeg har kjøpt vippestol på finn. Ellers ingenting... Men har det meste fra før av da!.. Etter ul skal jeg handle de første klæra!!! Gleder meg til det :)

Vi har kun kjøpt en lue og hansker selv til snuppa ;-P vi har alt fra før av etter storebror, men blir antageligvis å kjøpe ny vogn:-) ellers så kom svigers med et sett til babyen etter di hadde vært en tur i tyskland. Der det var body, lue, sokker og en koseklutbamse:-)

Jeg kjøpte en body og bukse i helgen. Så søtt og lite i nyfødt størrelse :-).

Ellers så mangler vi mye. Har gitt bort både sprinkelsenger, vognposer, stellebord og vippestoler etter jentene (håper kanskje vi får noe av det tilbake). Vi har bilstol, babygym og store mengder babyleker. Vogn får vi fra mine foreldre, har fått beskjed om at vi ikke må tenke på pris, bare velge det vi har lyst på :-).

Tror kanskje vi har noe nøytale klær etter jentene, men gleder meg til å handle masse søte gutteklær....

Har meste parten fra før:
-sprinkelseng
-vippestol
-lekegrin
-klær, men mye i rosa, så vi får bare vente å se om d kan brukes igjen
-babyleker
-microsterilisator
-flasker (mangler tuter)

mangler vogn og tenkte på å kjøpe brukt, mn emmaljunga vognene selges jo så dyre brukt. Tenkte på å kjøpe kun understell nytt å brukt bag, mn understellet koster jo 4500,- nytt også, da kan man likså godt kjøpe hele pakken.. Men vi får se.
Elrs tenkte jeg å prøve å få tak i ei vugge, ammepute (evt. sy) ny vogn pose og ett stellebord selvfølgeli, men har utrolig dårlig plass til ett på badet så må se om jeg finner noe lurt, mulig ett for å sette på badekaret.. og bilstol må vi kjøpe.

Mangler det meste bortsett fra:

Seng
Babystol
Vugge
Bilstol
og litt klær visst det blir gutt

Greit å ha storesøsken å arve fra ;)

Men nei jeg har ikke kjøpt noe annet enn en babystol på loppemarked. Den er litt old-fashion, og det liker jeg. Blir nok en del shopping etter ultralyden på fredag! :D

Har kjøpt noen vareprøver fra jobben. Ikke spesielt nøytralt så kjøpte litt av hvert. Så har jeg masse gaver også :)

Ellers har vi det meste vi trenger etter gutten vår. Så venter til etter ultralyd før jeg handler noe :)

Nei, men mamma kom med de første blåe klærene sist uke:) Har jo masse rosa etter storesøster så trenger masse nye klær. Ellers har jeg bestilt et teppe av ei her inne på BV.

Vi har kjøpt en del allerede, men mangler fortsatt en del. Solgte mye etterhvert som vi ble ferdige med det med NM, så har ikke noe særlig av de store tingene igjen etter han, egentlig bare moseskurven og småting.

jeg har bare begynt å hekle ett babyteppe jeg ;) gleder meg til å begynne å handle inn <3

Har kjøpt vugge, ellers har vi mesteparten etter førstemann...

Men til dere som får førstemann, dere kommer til å få utrolig med gaver, mer en dere aner..

Gullklump skrev:

Har kjøpt vugge, ellers har vi mesteparten etter førstemann...

Men til dere som får førstemann, dere kommer til å få utrolig med gaver, mer en dere aner..

Litt trist å måtte si det, men det gjelder ikke for alle...

Har bare kjøpt en dunpose, den kjøpte jeg på salg i vinter :)
Venter til etter UL med å handle, blir det en gutt til så er det ikke så mye vi trenger :)

Men skal ha ny vogn da (TFK sannsynligvis) og ny bilstol..

Reiser til København på babyshopping på onsdag, trenger MASSE gutteklær: )
Blir nok mye som må handles inn siden storesøster bruker mye av utstyret sitt selv enda (vogn, sprinkelseng etc), og det er nå to gutter som er på vei.  

me skal ikkje handle noko til lille i magen! ventar til den er trygt ute, og me får sjå om det er jente eller gut :-)! 

Har alt me trenge ifra Daniel, so det me handlar blir berre for kosen sin del! :-)

Back
Topp