Har dere kjøpt egen pose til bilstolen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Kjøpte forrige gang jeg var gravid så bruker den samme nå. Det er en av tingene jeg ikke kunne klart meg uten. Super "oppfinnelse" :D

Nope, bruker bare teppe :)

Vi har en slags dress som er som en pose. Får se hvordan det blir, hvis ikke det funker kjøper vi en bilpose

Kjøpt bruk ja :) sånn voksi greie, så fikk jeg en sånn med armer og hette i ei pakke med noen klær jeg kjøpte av ei, Åsså har jeg fått en strikka bilpose. Såå har litt å velge i gitt :P

Vi har ønsket oss en strikket kjørepose, men det gjenstår å se om den blir ferdig før småen kommer ut :) Har ellers teppe til turen hjem ifra sykehuset.

Hadde til januarbarn sist, og skal bruke nå :) har kjøpt en voksi move.

Nei og kommer ikke til å invistere i det heller. Vi har ikke bil så vurderte å ikke å ha bilsete, heller ta taxi ved behov men siden familie og venner har bil er det jo ok å ha muligheten å sitte på med mini også;)

Nei og kommer ikke til å invistere i det heller. Vi har ikke bil så vurderte å ikke å ha bilsete, heller ta taxi ved behov men siden familie og venner har bil er det jo ok å ha muligheten å sitte på med mini også;)

Ikke ha bilsete? Må man ikke ha bilsete i taxi da? Her er det ingen av verken taxi eller buss som har det i allefall ..

Ja, voksi move. Hadde ikke med eldstemann, men nå blir det bilkjøring minst 2x om dagenfor å levere/hente storebror i barnehagen, så da regner jeg med det blir en del enklere med bilpose.

Nei, for har ikke bil :p har skaffet bilsete så vi kan sitte på i bil og bor ganske sentralt så kan gå overalt nesten. Og vogn og vognpose har jeg jo :)

Back
Topp