Har dere kjæledyr?

Har nylig overtatt en hund som jeg har kjent siden han var valp. Han har glefset og truet flere ganger før, har ikke blitt sosialisert, og er av rasen typisk skeptisk til fremmede. Lite trent, det han kan har jeg lært han i små drypp over mange år. Så vi skaffet oss en voksen og usikker valp :p

Han er enda litt utrygg på andre folk og barn, men han blir så glad hver gang mini kommer hjem, det er tydelig at han er fornøyd når hele flokken hans er samlet :) Siden hunden i utganspunktet ikke er "verdens snilleste og tryggeste" hund, så jobber vi kontinuerlig med mini, at hans oppførsel og holdning ovenfor hunden er rett, og vi jobber med hunden i forhold til videre sosialisering :) Hunder er fantastiske dyr :)

Nei, dessverre ikke :( gubben er allergisk mot katt, og han vil ikke ha hund enda. Jeg føler hund er det siste som mangler før familien er komplett :)

Hadde en hund som var 3 år da eldste ble født.
Men han var så mye syk siste årene at han fikk lov å slippe da han var 7.5 år.

Nå har vi 3 pinnedyr, men de er ikke akkurat kjæledyr :-P

Jeg er allergisk mot katt, og fikk utslag på hund også nå, så blir nok ingen dyr på.oss...

Har hatt det meste med tiden :p hund, hamster, rotte, fugl, mus, kanin, hest osv osv....

Nå har vi ingen for øyeblikket men eldste er en ivrig rytter så blir nok hest etterhvert :)

Det er jeg også veldig spent på :) Vi har 2 katter og får en baby i begynnelsen av juni :) Jeg håper og tror at det vil gå bra :) (sorry, nå fikk du ikke akkurat svar på spørsmålet ditt :p )

2 hunder og 2 katter. De elsker nabobarna og våre nieser og nevøer. Vi har ingen barn selv enda, så kan ikke svare på hvordan det går, men ser ut til at de skal gå perfekt sammen sånn som de er med andre barn nå :)

Hadde katt reagerte på ungen og ble vanskelig å ha..

Vi har hund. Veldig glad i største gutten på snart ni år. Bryr seg ikke det spor om minsten på fem måneder

Har katt og de koser seg sammen.

Back
Topp