Har dere kjæledyr?

Snoopy!

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Og hvordan går det med de og barna?

Vi har katt og hund som går veldig fint med mini. Men de har lært å holde litt avstand siden han er litt hardhendt med kosingen for tiden. :p Da må vi respektere at de vil ha fred. :) Mini synes også de er veldig morsomme når de leker sammen. :D

Har hatt katt og det var bare kos og glede. Nå har vi hamster og barna passer veldig godt på det. Alle barna ønsker seg ny katt, men jeg holder igjen. Forrige katt var mye syk de siste årene og kostet meg mange, mange tusen og nå lever vi på veldig stramt budsjett og frykter nye høye utgifter.

Har to katter. De holdt avstand med eldste, men husket igjen når yngste kom seks år senere så de var ikke like skeptiske da. Eldste synes det er koselig med katt, men ikke veldig interessert. Yngste er veldig glad i dyr for tiden og koser masse med de

Har ikke nå lenger men jadde marsvin og kanin
Ene kaninen var gal , den andre elsket å bli kost med .
Marsvinet likte også å koses med

Ikke nå. Hadde tenkt å få en katt nå til sommeren, men vi får en baby i stedenfor[emoji14]Så da venter vi nok ett par år til.

Har en hund og en katt. De er begge vante med overkosing. Hunden eeeelsker kos og vil helst ligge på fanget eller under 6-åringen (border collie). Katta liker også kos, men hun går unna hvis det blir for voldsomt. I forhold til babyen så funker hunden som baby call og katta bryr seg ikke.

Har hatt katt og det var bare kos og glede. Nå har vi hamster og barna passer veldig godt på det. Alle barna ønsker seg ny katt, men jeg holder igjen. Forrige katt var mye syk de siste årene og kostet meg mange, mange tusen og nå lever vi på veldig stramt budsjett og frykter nye høye utgifter.

Er lurt å ha forsikring på katt også!:)

Vi fikk oss hund da barna var 6 mnd og 4 år. Nå er hunden 1,5 år og venter nr3.
Tror det skal gå veldig bra! Hunden og barna er gode kosevenner og lekekamerater

Vi har 1 katt. Husets apekatt kaller vi henne. Hun er høyt og lavt, noe som merkes på gardiner, skap osv. :P
Hun går og legger seg under et lite bord når hun vil være i fred, og vi har lært guttungen å lese signalene hennes.
Jeg var skeptisk til å få ny katt, da den forrige ble alvorlig syk og måtte avlives. Hun fikk en hjernesvulst mistenker dyrlegen.
Så jeg var og er redd for at det samme skal skje igjen. Savner den gamle katten mye, men den nye lager leven nok for 5 katter :P

Har schæfergutt :) Han er bestevenn med ungene. Rører seg ikke om han blir klatret på eller lugget (lar IKKE Barn gjøre det, men de har dessverre vært borti hunden og gjort det noen ganger).
Han må være topp 5 blant verdens snilleste hunder!

Vi har to hunder. En jamthund og en elghund. Super snille begge to og guttungen kan kose og leke med dem. Vi har lært han at når de legger seg på teppet sitt, får han ikke gå bort til dem og det går helt fint.
Men de elsker kos da, så legger seg ofte så nærme han som mulig :p
De er mye ute nå da, så ikke så mye de er inne.

Vi har to katter:) 1 år gamle.
Går fint med barna, pusene rømmer unna om det blir for intenst:P

Har 2 hunder og ei katt..
Katta er en gammel mons på 11 år, han er stortsett ute når været er fint, ellers ligger han stortsett på soverommet vårt å sover. Han er veldig glad i kos og er tålmodig, men når han blir lei rømmer han inn på rommet eller ut :P

Hundene er tålmodige, men sier i fra om det blir for mye. De er veldig snille med barna, og barna er snille med dem. Da de er huskyer så er de mye ute, hvor de har sin egen del av hagen med hundehus. De har også sin egen plass inne, noe barna vet at når hundene ligger der skal de være i fred.

Går egentlig veldig bra, katta kommer ofte i hagen og er sammen med barna når de er ute, og hundene elsker å trekke barna på ski og spark :)

Vi har en hund, alaska husky. Hun og barna er bestevenner. Hun er antakeligvis verdens mest tålmodige og snille vesen. Når hun synes at de maser for mye ber hun bare om å gå ut.

Vi har en staff som går veldig godt overens med barna. Eldste gutten respekterer når han går å legger seg på plassen sin, og de sover på samme rom om natten! Bare idyll:)

Nei, ikke nå lengre. Vi er alle allergisk mot diverse pelsdyr og akvarium har vi ikke plass til

Nei, vi har ikke og har heller ikke lyst på.

Vi har ei drever-tispe, og hun og sønnen er bestevenner...
Sønnen vet godt at hun vil og skal få være i fred når hun går på plassen sin..

Back
Topp