Har dere katten inne om natten??

Kaosbarn ilf.

Elsker forumet
Eller er den ute? Kattene våre har begynt å drite inne om natta, noe som ikke er spesielt bra nå siden jeg er gravid..

Hvis dere har de inne, har dere bæsjekasse??

Den vil ikke være ute om vinteren, og ja selvfølgelig har vi toalett til den.

Vi har katteluke[:D][:D][:D]

Det er topp[:D][:D]

Nå har jeg 5 katter.. [8D] og jeg er gravid. Tre av dem er ute hele tida. Både på dagen og på natta. De vil ikke inn rett og slett [8|] Uansett vær så vil ikke de komme inn. Sitter på trappa og glaner[8D]
De to andre er litt ute på dagen, men mest inne siden de to er dovendyr av en annen verde [:D]

Men har kattekasse i gangen. Samboeren holder den ren [:D]

Jeg har mine inne på natta nå om dagen rett og slett pga det er alt for kaldt ute for en stakkars liten pus.
Sørger for at de er ute før det blir kveld og slipper de ut når jeg våkner[:)]

Katten vår får bestemme selv hva den vil.  det har vi alltid gjordt med kattene våre.
Og er de inne på natten så har de aldri hatt katte-do inne! Katter klarer å holde seg hele natten de!

Er kattene dine ute på dagtid? Og på kvelden før dere legger dere?  D burde de klare å hodle seg på natten. Hvor gamle er de også forresten?
Hadde noen av våre katter begynt å bæsje inne på natten, så hadde latt den være ute på natten. Katten tåler godt å være ute i mange kuldegrader i flere timer. :)

ORIGINAL: cathrine24

Ja, det har vi også. Flott oppfinnelse. [:D]

Han er inne og vi har kasse til han[:)] Han er bare 6 mnd enda, så har ikke lyst til at han skal være ute hele natta.

når vi hadde katt, var den både inne og ute om natta..men har ikke kasse inne...den sa ifra når den ville ut=)

Inne begge to og ja jeg har kasse.. Ellers hadde det ikke gått [:)]

Har katteluke, så den bestemmer selv om den vil være inne eller ute.

De har katteluke, og der er stort sett inne, men går ut og inn som de selv vil.

Den ene av vårte katter har også begynt med det tullet, så nå skal jeg sette kasse inne til dem i tillegg.

Hun er der hun har lyst til å være....
Hun vekker oss om hun vil ut på do[:)]

Det har vi også. Kjempegreit[:)]

Vi har 80% innekatt, som innebærer at hun beveger seg 40 cm utenfor døren og står der i 5 sekunder maks om vinteren, dvs. hun er 99.99999999% innekatt om vinteren. Om sommeren er hun 50% innekatt, ute hele dagen stort sett - går langt og kommer inn på kvelden.

Hun sover alltid inne om natten, både om sommeren og vinteren. Hun bæsjer enkelte ganger om natten, men sjelden, er det et problem skyver vi inne kattedoen så hun ikke får brukt den om natten og tar samtidig opp kattematen om natten, da skal det soves. Dette vet hun så hun passer på å få gått på do en siste runde før leggetid.

Alt ettersom hva de selv vil... Gidder ikke truge de ut...De har kattedo og skal de gjøre noe gjør de det der...
Hu ene mi legger seg heller ned å spiller død framfor å måtte ut nå som det er mye snø og kaldt så det er rent artig å prøve å få henne ut en tur sånn på dagen om ikke annet...

Begge deler.

De kattenne vi har hatt,har alle vært ute om natten

Back
Topp