Har dere juleferie?

Lisemor_

Forumet er livet
Tidligere har jeg jobbet i butikk, der jula er et kjør fra ende til annen!!! [:'(][&o] man har jo ikke noe liv utenom jobben!!!

Men nå jobber jeg i barnehage, og der er det heeelt motsatt [:D] blir heller BEDT om å ta fri. hihihi. DIGG!! Så nå har jeg ferie frem til 30 desember! Jiiiihhaaaa!!

Dere da?

jeg er fulltidsstudent....hadde eksamen igår...så nå har jeg ferie frem til 5 januar!![:)] eneste fordel med å være student....men til sommeren er jeg ferdig sykepleier...da blir det andre boller fremover i julene[:'(]

jeg er ekstrahjelp i en reflex butikk, så jeg jobber bare litt innimellom.... skal kanskje jobbe 3 timer på lille julaften, og så er det ferie til over nyttår[:D]

Har ferie frem til 5 jan[;)] 

Jobber som frisør, så her er det fullt kjør frem til kl 5 på lillejulaften.... Blææææh[:'(]

Ferie og ferie ligger på sofaen er 3 uka nå så ja ja fri fra jobb ivertfall..[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Jeg starta juleferien på mandag og har fri til 5 jan[:D] Jobber som nattevakt på hotell. 1 uke på og 1 av og vi har stengt i uke 52 som er min jobbuke,så det passet meg bra[:)][:)]

Flekset i går og har fri fram til 5. januar, deilig [:)][:)][:)][:)] I dag reiser vi på fjellet for å få litt julestemning [:)]

Jobber i helsevesenet, så da blir det ingen juleferie nei [:'(] 
Skal jobber hver dag neste uke... [&:]

jeg satt opp i sommer ett ønske om at en uke av ferien skulle være jule uka, så fra mand til sønd har jeg ferie[:D]

Er helttidsstudent, men i Sverige går semesteret over jula. Jeg sitter med en semesteroppgave nå, skal egentlig inn 7. januar, men jeg skal prøve å gjøre den ferdig i løpet av dagen sånn at jeg kan ha heeeeeeeeeeeelt fri i jula![:D]

Nå har jeg og tatt juleferie, har nå ferie til 5 januar. Må si det passet veldig bra[:D] Idag skal jeg prøve å få vasket litt, og imårra bake litt[:D] tirsdag går turen til mine foreldre for å bli bortskjemt til 3 juledag, da går turen til min svigemor, for å bli enda mer bortskjemt.. ah..skal bli helt fantastisk godt med jul no[:D]

stor klem til alle[:)]

Back
Topp