mamma10&13 Forumet er livet Oktobermirakler 2013 VIP 4 Mar 2013 #6 jepp .-) har vel glemt det 2-3 dager siden jeg fant en god stund før jeg fant ut at jeg var gravid, men tar folat og jern hver kveld
jepp .-) har vel glemt det 2-3 dager siden jeg fant en god stund før jeg fant ut at jeg var gravid, men tar folat og jern hver kveld
Baby Dust Gift med forumet Oktobermirakler 2013 4 Mar 2013 #7 Ja, elr har glemt det noen dager, men håper det går bra
FruA Mamma til 3 :) Oktobermirakler 2013 4 Mar 2013 #8 Ja, det tar jeg Ikke tatt det på forhånd, sånn det står på pakken da.. Men fra testen var positiv i alle fall
Ja, det tar jeg Ikke tatt det på forhånd, sånn det står på pakken da.. Men fra testen var positiv i alle fall
MiniSpire Elsker forumet Oktobermirakler 2013 4 Mar 2013 #10 Ja det har jeg faktisk tatt siden 1-2 mnd før jeg ble gravid
Sphynx Elsker forumet Oktobermirakler 2013 4 Mar 2013 #11 Jeg har tatt det siden et par uker før jeg ble gravid forrige gang Har nok vært noen dager uten sånn nå og da, men må kjøpe mer i dag faktisk!
Jeg har tatt det siden et par uker før jeg ble gravid forrige gang Har nok vært noen dager uten sånn nå og da, men må kjøpe mer i dag faktisk!