Har dere husdyr? :)

FrisørChristine

Blir kjent med forumet
Selv så har jeg 2 søte katter som har vært "babyene" mine :P hvordan er dere i forhold til det og svangerskapet? Vasker dere dere grundig på hendene hver gang dere har kost med dyra og slikt? :)

Sniker fra september:)

Har en katt som ligger ved siden av meg i sengen her:)

Jeg tar ikke i kattekassen lengre, og prøver å tenke meg om angående spising og kos med katten, men det er ikke alltid det blir gjort etter boka :p må innrømme at jeg har nok et litt for slapt forhold til dette.. Men mener å ha hørt at det ikke er farlig hvis man har vært smittet for toxo før? Har vokst opp med katt, så må helt ærlig si at hvis jeg ikke ble smittet da, så skjønner jeg ikke at jeg skal bli det nå

Last edited:
Har 2 pomeranians, og liker å ha det rent og pent rundt meg :)
Så på obsessive cleaners uk at det skal være under 500 bakterier for å være renslig nok til å spise av.. Tok swap prøve av nyvaska dyr (katt/hund) og det var godt over 5000 bakterier... Ugg.
Så ja er obs med hånd hygiene samt har ikke dyr i seng/sofa etc :)

Jeg har en katt som virkelig er bortskjemt med kos og stell! :p Jeg tar ikke kattekassa, det er mannejobb her i huset mens jeg er gravid, men jeg må vel innrømme at jeg er sløv på det å vaske hendene etter å ha kosa og dulla med pusefrøkna.

Uff, jeg har katt. Koser og nusser på hele tiden, og tar kattesanden. Men vasker hendene godt etter å ha tatt den da. Verre å huske på håndvask etter kosing med dem..

Jeg har to katter og en hund :) Mannen tar kattekassa men jeg koser med de som vanlig. Vasker meg på hendene før jeg spiser slik jeg alltid gjør :) ikke noe ekstra hygiene her nei :p

Har en katt, er veldig sløv med å vaske meg på hendene når jeg har kost med henne :o Hun bruker ikke kattedo, da :)

Har en staffordshire bullterrier, verdens søteste <3 Tenker ikke over at jeg er noe mer nøye med hånd hygiene nå pga svangerskapet (har en tobent frøken også, som sikkert har en million bakterier mer etter barnehagen enn hva hunden haha)

Har 1husky, 2katter og 1hamster. :) mannen tar kattedoen de få gangene den blir bruka, men kosing tar jeg meg av. :D jeg duller og koser med hele gjengen hele tiden, og klarer ikke å slutte med det. :p vasker meg godt på henda før jeg spiser å sånn, men ganske så sløv egentlig. :p

Vi har 2 hunder :-)
En amerikansk bulldog på 9 1/2 år og en liten pomeranian som blir 1 år i januar. :-)

Verdens beste <3
ImageUploadedByBV Forum1451979393.365268.jpgImageUploadedByBV Forum1451979480.040548.jpg

Ja 3 hunder,1 hest og 22 høner
Vi er mye på heia med hundene og da spiser jeg lunsj/mat på bålet uten problemer.
Etter stall og stell av høner så er det rett i dusjen

Sniker fra september:)

Har en katt som ligger ved siden av meg i sengen her:)

Jeg tar ikke i kattekassen lengre, og prøver å tenke meg om angående spising og kos med katten, men det er ikke alltid det blir gjort etter boka :p må innrømme at jeg har nok et litt for slapt forhold til dette.. Men mener å ha hørt at det ikke er farlig hvis man har vært smittet for toxo før? Har vokst opp med katt, så må helt ærlig si at hvis jeg ikke ble smittet da, så skjønner jeg ikke at jeg skal bli det nå

Er ikke bare meg da :P hun ene sover nesten alltid med oss i sengen :) har også hatt katt siden jeg var liten, så har også lest at da er mann immun mot toxo visst man har hatt det før :) prøver å huske på å vaske hendene før jeg spiser, men ellers så har jeg også ganske slapt forhold til det :) og ikke har vi kattekasse heller.

Smilyene mine funker ikke. Snålt. Skulle vært ettpar i kommentaren over : )

Jeg har to katter. De går ute, så behøver ikke tenke på dette med kassa :-) Jeg koser som normalt og de sover i senga med oss hver natt.. :-P

Nå har vi bare en kanin. Vasker hendene, og tar kaninburet med hansker..

Sist hadde jeg katt, og da var jeg nøye på at jeg ikke tok kassen. Han gikk uansett på do ute, men på de verste vinterdagene hadde han kasse.. Og det var samboers jobb da.:)

Tre hunder her :) de er overalt, men jeg tenker vel pittelitt mer over hygienen nå som jeg er gravid :)

Vi har en hund, og nei jeg vasker ikke henda etter kos.. Jeg er spent på hvordan det skal gå med hunden min og den lille❤ hunden vår er noe sjalu, og jeg stoler ikke på hu rundt barn. Så vi får se om svigermor vil ta hu over, eller så må vi la henne slippe.. Hu er omplasseringshund, og vært igjennom mye, og er ikke en hund å omplassere til en ny familie. Det tror jeg vil skade hu mer❤❤

Har en schæfer, og har planer om å skaffe meg to til iløpet av svangerskapet ☺️ Må vel ærlig innrømme at jeg ikke har vert noe mer flink med å vaske henda etter kos, enn vanlig. Har vokst opp med schæfere og rottwieler, siden hele slekta også har bikkjer ☺️

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    151,2 KB · Visninger: 8
Back
Topp