Har dere husdyr?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Jepp. Ei katt på 1 år. Full av spillopper og faenskap :P
Når det går en jæ** i gjennom ho, så holder vi på å le oss skakk. Da e ho høyt og lavt, angriper seg selv og spreng rett i veggen. Har mistenkt ho for å være blind, men ifølge dyrlegen har ho godt syn så koffør ho bomma så kollosalt på døråpningen ana vi ikke :P
Også e ho ekstremt mammadalt! Får e lov å gå alene inn på badet så e ho lat eller stengt inne på et annet rom, hehe.

Har ingen nå, men har hatt fugler og gullfisker. Det blir nok igjen når vi etterhvert får bedre plass :-) Jeg ønsker meg et stooort akvarium med masse pynt og fisker i fine farger :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har to hunder, engelsk settere;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ingen husdyr. Savner innimellom å ha hund, men så kommer jeg på all jobben og hårene og slår det fra meg igjen :p nok med babyen akkurat nå, men kanskje en gang i fremtiden :)

Februar-14 mamma <3

Whippet? Bruker du dem som familie hund,agility eller?:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Whippet ja. :) Familiehunder, turkompiser, utstilling og lure coursing (falsk jakt), Det er 3 generasjoner, så det blir nok valper til neste år på yngstemann. Må bare vente til min egen valp er litt større... ;)

Nei. Eldste gutten er allergisk så vi måtte omplassere hunden vår for et år siden :(

Vi har to chinchillagutter, og 2 katter som er halvbrødre. Hadde 3, men ene pusen ble dessverre bare 6 år da hun ble påkjørt i fjor.

Har to nydelige katter <3

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1409596103801.jpg
    1409596103801.jpg
    66,7 KB · Visninger: 6
Vi har hatt katt og, leopard gecko og sjeggaggamer.

Nå har vi desverre ingen dyr :( håper på å få sjeggiser igjenn når loven endres.
Vil også ha katt igjenn :)

via taben - Sengekos

kun hybelkaniner men til gjengjeld yngler de for tiden.... :D

Er allergisk mot alt med pels (ja nesten gubben også når han blir for langhåret ;) )
Har prøvd fisker og selv om det er superkoselig og avslappende å se på så ble det for mye jobb når algene fikk tak :( så har gitt opp det.

Og nei takk til slanger, øgler og andre reptiler !!!

kun hybelkaniner men til gjengjeld yngler de for tiden.... :D

Er allergisk mot alt med pels (ja nesten gubben også når han blir for langhåret ;) )
Har prøvd fisker og selv om det er superkoselig og avslappende å se på så ble det for mye jobb når algene fikk tak :( så har gitt opp det.

Og nei takk til slanger, øgler og andre reptiler !!!
Hybelkaniner hørtes kjent ut ja :-) Her gikk det til og med så langt at eldstemann begynte å leke med dem. Han var ca 2-3 år og satte en hybelkanin oppi en lekebil for så å kjøre rundt :-) Da fant jeg ut at det var på tide å støvsuge ;-)

Har en hund, ønsker meg en katt! Prøver å overtale mannen!

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Back
Topp