Har dere hatt tidlig ul?

Ja, privat, i Oslo.
En i uke 8 og en i uke 13.
 
Majorstuaklinikken i 10. uke, på riksen ved duotest 14. uke og ved nipt på Barnmorskehuset i Gøteborg 15. uke
 
Oslo city legesenter uke 7, uke 8 og 9 hos gyn med henvisning fra fastlege, uke 13 og 16 på riksen (ekstra oppfølging). :)
 
Uke 6 på fertilitetsklinikken i Porsgrunn.
Uke 8 privat hos Kvinnedoktor1.
Uke 9 ifm med innleggelse på sykehus, på SIV.
Uke 12 som oppfølging etter innleggelse på SIV.
Uke 14 privat hos Barnmorskan i Gøteborg.
 
Uke 7 og 13, på Volvat :) sist hadde jeg i uke 7, 10 og 13 :)
 
Uke 7, Rune Braut, Sandnes (henvisning)
Uke 9, fem jordmødre, Sandnes (privat)
Uke 11, Rune Braut, Sandnes (henvisning)
 
Uke 7 Aleris Strømmen, uke 10 Metro legesenter, uke 12 Aleros Strømmen og uke 14 Kvinneklinikken på Jessheim (Martin Lundring). Utrolig fornøyd med Lundring!! Anbefales!:)
 
Uke 9,10 og 11 ved ultralydjordmødrene Haugesund. Første for å se etter liv da jeg mister i uke 13 sist og ikke vet når d gikk galt. Så etter smerter og så etter blødninger. Og en kontroll på sykehuset etter henvisning i uke 14 etter 5 uker med blødninger. Heldigvis positivt overrasket alle gangene [emoji38] vil anbefale alle og gå innen uke 13 og man gjør det offisielt, ville spart meg for mye stress og bekymring
 
Er han verdt pengene kontra ordinær gynekolog? Hva ser han som ikke en gynekolog ser? :)

Jeg har ikke noe å sammenligne med annet enn OUL siden det er mitt første barn men vi var hos han på TUL i uke 13 fordi han er spesialist på TUL og veldig god til å se kjønn tidlig. Han har også veldig bra og moderne utstyr og man får gode bilder og bilder, samt at man også får en sniktitt i 3D. Den vi tok i uke 8 kunne vi nok ha tatt "hvor som helst" siden vi bare ville se at det var liv og at graviditeten satt på rett sted, men jeg liker at det ikke er en stor klinikk. Man føler at han har god tid, at det er mer personlig og man føler seg godt ivaretatt. Det er i hvert fall viktig for meg :)
 
Er han verdt pengene kontra ordinær gynekolog? Hva ser han som ikke en gynekolog ser? :)

Han ser noe i nakken. Veske fylt hulrom el noe. Utrolig dyktig. Brukt han i snart 9 år. Kun han og sekretær. ( ikke nakkefolden som alle ser etter)
Han ligger 2 år foran Riksen på det. Han jobber også på riksen som spesialist. Tar seg god tid, forklarer og viser.
Nettsiden hans viser alle priser.
Også er sekretæren hans veldig hyggelig og behjelpelig.
Ringte dit veldig bekymret en gang fordi jeg følte noe var veldig galt og ble ikke tatt på alvor hos jordmor, lege og sykehuset, kunne få time dagen etter om jeg ønsket. (Det er nok ikke hverdags kost, men) Viste seg at jeg hadde en MA..
 
Last edited:
Back
Topp