Har dere hatt noro'en?

Imogene

Forumet er livet
VIP
Synes igrunnen alle jeg kjenner har hatt det i sin husstand - inkludert oss [&o]

Nei, heldigvis ikke. Linnea hadde et par dager med feber og løse bleier forrige uke men det stoppa der. Synes vi fikk nok med den influensaen, jeg [:'(]

ORIGINAL: Azoria

Nei, heldigvis ikke. Linnea hadde et par dager med feber og løse bleier forrige uke men det stoppa der. Synes vi fikk nok med den influensaen, jeg [:'(]

Influensa har jeg aldri hatt, bank i bordet.
Høres grusomt ut!
Men det var ikke moro å stå opp 4 ganger i natt og skifte spysengetøy heller.... dog varer det jo ikke så lenge som influensa.

ORIGINAL: Imogene

ORIGINAL: Azoria

Influensa har jeg aldri hatt, bank i bordet.
Høres grusomt ut!
Men det var ikke moro å stå opp 4 ganger i natt og skifte spysengetøy heller.... dog varer det jo ikke så lenge som influensa.

Jeg er OVERLYKKELIG over at vi har sluppet unna sålangt for spysyka er det verste jeg vet. Hadde det skikkelig ifjor, både jeg og mannen. Fyfader... [:-] Så skjønner godt du ikke synes det var noe særlig. Og at du er rimelig sliten etter å ha vært oppe så mange ganger i løpet av natta [&:]

Hatt det her i huset ja. Hele familien, slekt og venner lå rett ut hele jula! [:'(][:'(][:'(]

Å jada! Alle 3 her i hus har hatt det.. Må si meg enig i at å skifte spysengetøy midt på natten ikke er noe særlig.. [:'(]

Gubben var dårlig for et par uker siden, men vi andre har sluppet unna så langt.

Ikke i år, men hadde tilsammen 6 runder med spying på meg i 2010.

Snuppa her enn så lenge holdt seg unna oppkast - kan gjerne fortsette sånn.

Nå har jeg akkurat skiftet spytøy - igjen [&o]
Håper inderlig han får en bedre natt i natt..

Nei. BANK I BORDET!

JA hadde det 14 dager siden... Nå har han feber[&:]

Nei heldigvis ikke........Simen har hatt influensa da...[&o]

Nei, vi har sluppet unna allr "epedemier". Mia hadde noen dager med haldvond og ørebetennelse for et par uker siden. Første gang hun har vært hjemme fra skolen grunnet noe sånt, ever!

Håper vi andre slipper unna ja...

Dere som ikke har hatt det er dritheldige [&o]
Stakkars W kastet opp i ettermiddag igjen - i natt er det jo to døgn siden han kasta opp første gang, så synes synd på han stakkars [:(]

Emma hadde rotaviruset i fjor, men noroviruset har vi berget fra.

Back
Topp