Har dere hatt en slik vugge?

Agnete

Forumet er livet
Jeg har skjønt at det begynner å haste litt med å få ting klart til babyen kommer :p
Vi har en vugge, men den tenkte jeg skulle bruke nede. Så kom jeg over denne her, den så veldig smart ut :)
Erfaringer? ImageUploadedByBV Forum1427148979.438804.jpg

Hvis du allerede har en vugge ville jeg ventet litt å se om du trenger en til. Vi hadde vuggen nede i starten. Men vi samsov og hadde ikke bruk for den oppe. Tok den opp på rommet vårt da han var 4 mndr, men samsov litt til.

Hvis du allerede har en vugge ville jeg ventet litt å se om du trenger en til. Vi hadde vuggen nede i starten. Men vi samsov og hadde ikke bruk for den oppe. Tok den opp på rommet vårt da han var 4 mndr, men samsov litt til.

Jeg klarer ikke å samsove dessverre.
Jeg ligger våken hele natten livredd for å rulle over de.
Sist hadde jeg en unge som måtte sove opp på meg døgnet rundt og det endte opp med at jeg ble veldig syk. Så tenkte at dette var ett godt alternativ til samsoving.
Men det blir ikke handlet noe før babyen kommer, for må vente på lønn :p
Håper babyen kommer før den tid :D Hihi

Jeg har kjøpt den vuggen, men har ikke begynt å bruke den enda dessverre da lillegutt ikke kommer før i mai. Den virker veldig genial da, og jeg gleder meg veldig til å begynne å bruke den. Kan godt si ifra i mai men tipper du har termin snart du også :D

Sist hadde jeg en unge som måtte sove opp på meg døgnet rundt og det endte opp med at jeg ble veldig syk. Så tenkte at dette var ett godt alternativ til samsoving.
Ja, det skjønner jeg. Da virker denne veldig kjekk:D
Med vesla samsov vi ikke. Mannen fikk forferdelig mareritt og ingen oss av fikk sove slik han holdt på:/ Det var så slitsomt.
Denne gangen gikk det veldig bra, hadde han i et nest mellom oss:)

Jeg har kjøpt den vuggen, men har ikke begynt å bruke den enda dessverre da lillegutt ikke kommer før i mai. Den virker veldig genial da, og jeg gleder meg veldig til å begynne å bruke den. Kan godt si ifra i mai men tipper du har termin snart du også :D

Ja, terminen nærmer seg her. Så fikk det plutselig litt travelt med alt som skal ordnes :p
Ja, den ser genial ut. Har babyen fortsatt tett på deg, men ligger også godt beskyttet for sånne urokråker som meg :D

Ja, det skjønner jeg. Da virker denne veldig kjekk:D
Med vesla samsov vi ikke. Mannen fikk forferdelig mareritt og ingen oss av fikk sove slik han holdt på:/ Det var så slitsomt.
Denne gangen gikk det veldig bra, hadde han i et nest mellom oss:)

Jeg har ikke klart det med verken 1 eller 2, det er jo veldig kjekt når man ammer og samsove. Man blir så mye bedre uthvilt. Jeg er veldig urolig når jeg sover så klarer ikke å slappe av.
Så godt at dere klarte det andre gangen :)

Sånn skal jeg ha. ! Kan ikke se for meg at jeg sover noe godt med samsoving i det hele tatt og det vinner jo Ingen på :o er forresten tilbud på den på babyshop nå, 25% :)

Jeg tok av siden på sprinkelsengen og satte den inntil vår seng fungerte godt;) og slapp en ekstra seng da sprinkelsengen varer noe lengre...

Jeg har hatt noe liknende.
Vi hadde schart multifunksjonell vugge.
Det var en vugge man kunne bruke som bedsidecrib, men fortsatt beholde vuggefunksjonen. For oss var den GULL! Nå hadde jeg ks, så jeg syns det var fantastisk å bare kunne hente mini over til meg uten å måtte reise meg opp.
Var og veldig godt fordi jeg kunne holde rundt han om jeg ville. Følte at det var en god nærhet å få, og ikke skummel siden jeg ikke kunne rulle over han.
Tror det er veldig etter behov egentlig, men for oss så ble dette et must :)

Jeg tok av siden på sprinkelsengen og satte den inntil vår seng fungerte godt;) og slapp en ekstra seng da sprinkelsengen varer noe lengre...

Sprinkelsengen vår er så stor så der vil ingen nyfødt baby sove selv om jeg prøver å gjøre det lunt og godt.
Så dessverre ikke ett alternativ for oss, mem hadde vært supert da man hadde spart penger :)

Vi hadde noe liknende, Troll Bedside crib.

Den hadde ikke vuggefunksjon da, noe som jo kan være kjekt.

Men det er genialt med en slik sideseng når man vil samsove uten å ha babyen direkte i sengen. Enkelt å amme og legge babyen tilbake. :)

Bare husk å ta mål av hvor høy senga deres er, og sjekke om vugga kan brukes. Den kan heves og senkes litt, men ikke høyt nok til vår seng feks. Vi kjøpte Troll bedside crib istedet :-)

Vi brukte sprinkelsengen på den måten, tok av den ene kanten og "låste" sengen fast mellom veggen og vår seng. De ble akkurat like høye :)
Helt genialt å ha egen soveplass til babyen, men likevel få dem så nærme aom mulig :D

Vi hadde en type som kunne festes til vår seng og trivdes med det. Deilig å slippe å reise seg for å amme, stappe inn smokken eller bare legge en hånd på magen hennes for å sjekke at hun pustet. Kommer til å bruke den samme nå.

Samme gjorde jeg :) skrudde fast sengebunnen så han ble liggende i samme høyde som meg, helt genialt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sprinkelsengen vår er så stor så der vil ingen nyfødt baby sove selv om jeg prøver å gjøre det lunt og godt.
Så dessverre ikke ett alternativ for oss, mem hadde vært supert da man hadde spart penger :)

Jeg gjorde senga til en lun hule med dyner, funka det :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, jeg synes den virker kjempefin og vil ha sånn til neste baby. Kan brukes som reiseseng når dere er borte også.

Samsoving er å sove på samme rom som babyen:)

Back
Topp