Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis du allerede har en vugge ville jeg ventet litt å se om du trenger en til. Vi hadde vuggen nede i starten. Men vi samsov og hadde ikke bruk for den oppe. Tok den opp på rommet vårt da han var 4 mndr, men samsov litt til.
Ja, det skjønner jeg. Da virker denne veldig kjekkJeg klarer ikke å samsove dessverre.
Jeg ligger våken hele natten livredd for å rulle over de.
Sist hadde jeg en unge som måtte sove opp på meg døgnet rundt og det endte opp med at jeg ble veldig syk. Så tenkte at dette var ett godt alternativ til samsoving.
Men det blir ikke handlet noe før babyen kommer, for må vente på lønn
Håper babyen kommer før den tidHihi
Jeg har kjøpt den vuggen, men har ikke begynt å bruke den enda dessverre da lillegutt ikke kommer før i mai. Den virker veldig genial da, og jeg gleder meg veldig til å begynne å bruke den. Kan godt si ifra i mai men tipper du har termin snart du også![]()
Ja, det skjønner jeg. Da virker denne veldig kjekk
Med vesla samsov vi ikke. Mannen fikk forferdelig mareritt og ingen oss av fikk sove slik han holdt på:/ Det var så slitsomt.
Denne gangen gikk det veldig bra, hadde han i et nest mellom oss![]()
Jeg tok av siden på sprinkelsengen og satte den inntil vår seng fungerte godtog slapp en ekstra seng da sprinkelsengen varer noe lengre...
Jeg tok av siden på sprinkelsengen og satte den inntil vår seng fungerte godtog slapp en ekstra seng da sprinkelsengen varer noe lengre...
Sprinkelsengen vår er så stor så der vil ingen nyfødt baby sove selv om jeg prøver å gjøre det lunt og godt.
Så dessverre ikke ett alternativ for oss, mem hadde vært supert da man hadde spart penger![]()
Samsoving er å sove på samme rom som babyenJeg klarer ikke å samsove dessverre.
Jeg ligger våken hele natten livredd for å rulle over de.
Sist hadde jeg en unge som måtte sove opp på meg døgnet rundt og det endte opp med at jeg ble veldig syk. Så tenkte at dette var ett godt alternativ til samsoving.
Men det blir ikke handlet noe før babyen kommer, for må vente på lønn![]()
Håper babyen kommer før den tidHihi