Har dere hatt en fin julefeiring?

Hei, her har julefeiringa vært kjempe kos.
Jeg har alle 4 barna hjemme hele denne jula, og de har hatt ei kjempe jul.
Hatt ei overnatting i Trondheim på hotell i forbindelse med sykehustur, men det ble en koselig kveld for meg og mannen det og, da vi fikk kose oss litt på date, og bare slappe av etter nesten 5 timer kjøring :)

Vi fikk ei kjempe fin gave fra ei venninne, hun hadde strikket ett helt hente sett til babyen i grønn og gul som er John deere inspirert :D
Den var knallfin <3

Ellers så har vi full avslapping nå, mens vi ventet på nyttårsaften med storfeiring igjen.

Fortsatt god jul og ett riktig godt nyttår til alle dere her inne :) ;)
 
Joda grei nok. Men har slitt med mye folk rybdt meg og vært veldig stressa. Så regner det horisontalt her nå og all snøen kommer til å bli borte. Noen ganger skulle jeg ønske jeg bodde lenger nord eller oppi høyden.

Men jentene på 3 og 5 har hatt en super jul med kos lek ute og inne og mange fine stunder sammen:happy: Prøver å nyte hver dag for hverdagen kommer fort nok uansett.
 
Vi har hatt en litt annerledes jul med feiring annet sted og med andre folk enn vi pleier - så julestemninga kom faktisk ikke! Vel hjemme er det veldig deilig med julefri, jeg og mannen koser oss masse og nyter å ha tid til å få rydda, kasta og gitt bort ting for å få plass til baby med utstyr :)

God jul videre til dere - og godt nytt år!
 
Her har eldstejenta på 7 vært syk med influensa hele jula. Det har preget huset og vært slitsomt synes jeg. Kjedelig for henne og for lillebror på 5, som har savnet å leke med henne. Blir også mer sutring, dårlig søvn og matlyst av det. Vi voksne har klart å kose oss innimellom, men synes ikke denne jula har vært den beste, nei.
 
Back
Topp