Har dere hatt en fin julefeiring?

Fineste jeg fikk var ett gult babysett med "I love mommy" fra samboeren(han hater gult, men ofret seg for min del :P). Fikk masse annet fint fra både han og andre også da :) Ellers har jeg fått plukket ut to flytteesker med klær og utstyr etter meg selv, mine tre søsken og min niese. Det blir en del 80-talls stil på lille frøkna vår, men penger spart :D

Formen har derimot vært laber, kraftig migrene, kom meg såvidt igjennom julaften og første juledag :/

gjorde litt for mye i forhold til hva kroppen tillot i dagene før julaften, og feiret julaften hos svigers uten mulighet til å trekke meg tilbake, så 1.juledag lå jeg rett ut, og hangler litt ennå, men godt å ikke ha planer om dagene.

Ellers er jeg fornøyd med alle gaver i år, både til oss voksne og til barna :D

Etter å ha vært syk de to ukene før julaften med virus- og bakterieinfeksjon har det vært helt fantastisk å få tilbake hverdagen i tide til julaften :happy: her har det vært fullt hus med 22 på julaften, var borte på familiemiddaf 1. Og 2. Dag og hadde huset fullt her i dag. Stresser aldri med jula da jeg er vant med å være mange, og jula er så koooselig :joyful: Nå skal vi ha noen rolige dager før det blir huset fullt igjen på nyttårsaften ;)

Jeg er alene med guttene i jula, faren er bortreist, så det ble litt for mye, så hadde jeg familie på besøk juleaften og 1. Dag, pluss at vi var i familieselskap 2. Juledag. Da var jeg veldig sliten.

Egentlig skulle mannen min komme tilbake i går, men han ble syk og fikk reiseforbud 1. Juledag. Det går heldigvis fint med han, men han blir nok borte i noen uker til.

Jula har vært fin, men også litt slitsom. Med familieselskaper og jobb. Vanskelig med selskap og antrekk når 95% av innholdet i klesskapet ikke passer lenger:( og formen ikke er helt på topp.

Jula har vært fin, men også litt slitsom. Med familieselskaper og jobb. Vanskelig med selskap og antrekk når 95% av innholdet i klesskapet ikke passer lenger:( og formen ikke er helt på topp.

Samme her. Jeg har knapt klær som passer lenger.

Vi har tatt det veldig rolig i jula, men nå har vi besøk, og de blir i ca en uke. Jeg kjenner jeg pusher meg litt mer enn jeg egentlig klarer. Drygt å være så sliten at man begynner å grine, liksom. :sorry:
Jeg skulle jobbe en dag, men har ikke orket, så får ta det igjen med lengre dager neste uke.

Har ok også pushet meg mer enn jeg burde både før jul og i romjula,som har endt med elendi form siste dagene, mer kvalm enn på lenge, hodepine og generelt en utmattelsesfølelse :(

Julefeiringa har vært fin på alle måter, og det fineste jeg fikk var nok strikkede babytepper og pittesmå strikkesokker til mageboerne ♡♡

Vi har hatt en helt utrolig fin julefeiring :love7 eneste som var kjedelig var at mannen måtte reise på jobb andre juledag og blir borte nå en stund, for det ser ut som at han blir værfast på jobb. Men jeg og ungene koser oss masse:Heartred

Etter mye stress og overtid på jobb før jul var det utrolig deilig med to uker fri! Vi har ingen barn fra før så vi sov lenge hver eneste dag, gjorde minst mulig og slappet rett og slett heeelt av:) Kjenner at det var høyst nødvendig og at jeg nå er nødt til å lytte mer på kroppen. Julen ble derfor rolig og fin, fikk også en del babysakef til jul, noe som var gøy :)

Nja. Vært friske. Men jeg har vært ganske sliten noen dager, er vant og hvile på dagtid, ikke alltid det lar seg gjøre med en aktiv 2 åring i hus. Vi har også vært mye alene, og siden jeg ikke har vært i form har vi heller ikke orket og invitere folk. De store barna mine har feiret jul hos faren i år. Kjenner jeg er lei av hele jula og forventningspresset om store lykkelige familiefeiringer.

både jeg og sambo ble enig om at heretter reiser vi vekk i jula. Blir gran canaria neste år tenker jeg

Fikk gavekort på power av foreldrene mine så vi får kjøpt oss tørketrommel ( vært uten ett halvt år )
Fikk ett ullskjerf av samboeren min, vi har ikke kjøpt dyre gaver i år ( siden vi skal kjøpe tørketrommel)

:-)

Back
Topp