Har dere hatt en fin julefeiring?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
:)
Formen bra på dere her? :)

Det er jo kommet en del januar babyer allerede, og det er kjempe spennende å følge dere i disse tider! :)

Kan vel ikke klage på jula. Ei jul vi aldri glemmer, vår yngste datter ble ikke Januarbaby, hun ble julebaby, født første juledag.

Formen er fortsatt god:-) Merker bekkent tåler mindre, ikke så godt å sitte mye på gulvet å leke med 2 åringen lenger, men bortsett fra det går det fint. Hatt en hektisk førjulstid med jobb til 18. og så foberedelser frem til julaften, som ble feiret hjeme hos oss. Andre året på rad nå, så har sagt til mannen at neste år feirer vi et annet sted;-) Hatt noen avslappende dager nå, litt for mye tv på jentungen kanskje, men hun har også kost seg mye med nye leker .

Alt i alt en veldig fin juletid. Nå skal det bli godt å komme tilbake til hverdagen, jentungen i barnehage, mannen på jobb og jeg hjemme for å lade opp til fødsel:-P

Kvalmen har faktisk vært så godt som fraværende i jula:) Har fått en forkjølelse nå da. Men kan ikke klage. Har ikke hatt et eneste virus hele graviditeten.
Nå er jeg veldig klar for å få unna jula ;p Bruker egentlig ikke være så ivrig på det. Men det er nok fordi jeg mentalt har vært forberedt på at når jula er borte, så er det ikke lenge til lille blir født :)

Kjenner jeg er litt lei meg for at vi ikke har fått feiret jul på den tradisjonelle måten ettersom vi ble lagt inn lillejulaften på sykehuset og snuppa ble først 25.des. Storesøster har også slitt litt etter babyen kom og utagerer, så skulle ønske hun hadde fått en finere jul med foreldrene sine.

Fikk akkurat den jula jeg ønsket , fikk feiret sammen med barna mine før de skulle dra på pappaferie å nå er de dratt, så vi venter i spenning på jenta i magen og lurer sånn på hvilket årskull hun havner i:)

Formen er fortsatt god:) Merker bekkent tåler mindre, ikke så godt å sitte mye på gulvet å leke med 2 åringen lenger, men bortsett fra det går det fint. Hatt en hektisk førjulstid med jobb til 18. og så foberedelser frem til julaften, som ble feiret hjeme hos oss. Andre året på rad nå, så har sagt til mannen at neste år feirer vi et annet sted;-) Hatt noen avslappende dager nå, litt for mye tv på jentungen kanskje, men hun har også kost seg mye med nye leker .

Alt i alt en veldig fin juletid. Nå skal det bli godt å komme tilbake til hverdagen, jentungen i barnehage, mannen på jobb og jeg hjemme for å lade opp til fødsel:p

Høres helt flott ut da! :)
Nå må du huske på å slappe av litt å lade opp som du sier og! ;) Det er viktig!
Ta vare på deg selv og slapp av :) :)

Jula er deilig! Formen er så som så. Sliten i kroppen og stiv av lite bevegelse. Men når man er hjemme hos foreldre og svigerforeldre blir det masse tid til avslapning og oppvartning :) da er det deilig å være høygravid!

det var deilig med julefering avbrekket fra alt det dagelige;) Selv om det var 3 dager så satt jeg veldig pris på det.

Nå måtte jeg gi opp stallarbeidet, er ikke duganess til mye stort heller, men skal bare kravle meg over nytt år så er vi i gang;)

Koselig julefeiring hjemme hos oss med deler av min familie. Kjenner at det begynner å bli litt tungt med to i magen, føler meg stooor, men går nå forholdsvis greit:)

Deilig avslappende julefeiring :) Har blitt en del avslapping, siden jeg ikke har innmari mye energi til overs, men vi har storkosa oss :D I tillegg begynner jeg å kjenne mer og mer at det nærmer seg noe, så dette er jo spennende :D

Har absolutt vært en fin jul. Tungt å ikke sove noe særlig på natta men har heldigvis kunne tatt igjen litt på dagen noen av dagene. Vi har feiret hos oss med mine foreldre og bestemor. Nå begynner jeg å glede meg til skolen starter igjen for guttene begynner å bli rimelig energiske. Har vært mye dårlig vær og lite utetid, det betyr høylytte og minst en hyperaktiv gutt som irriterer storebroren grønn og mora går nesten på veggen :p I dag har de og mannen vært på skitur så da har de fått ut litt energi. Jeg er veldig lei meg for at jeg ikke orker mer aktivitet med de men sånn er det bare.

Har absolutt vært en fin jul. Tungt å ikke sove noe særlig på natta men har heldigvis kunne tatt igjen litt på dagen noen av dagene. Vi har feiret hos oss med mine foreldre og bestemor. Nå begynner jeg å glede meg til skolen starter igjen for guttene begynner å bli rimelig energiske. Har vært mye dårlig vær og lite utetid, det betyr høylytte og minst en hyperaktiv gutt som irriterer storebroren grønn og mora går nesten på veggen :p I dag har de og mannen vært på skitur så da har de fått ut litt energi. Jeg er veldig lei meg for at jeg ikke orker mer aktivitet med de men sånn er det bare.
Heldigvis forbigående!! Men kjenner igjen følelsen. Jeg gleder meg veldig til jeg kan løpe ut med treåringen og tulle og leke. Men snart er hverdagen her, noe som sikkert er godt til barna, også er babyene er - noe som et godt til mor :) Gleder meg så vanvittig!!

Heldigvis forbigående!! Men kjenner igjen følelsen. Jeg gleder meg veldig til jeg kan løpe ut med treåringen og tulle og leke. Men snart er hverdagen her, noe som sikkert er godt til barna, også er babyene er - noe som et godt til mor :) Gleder meg så vanvittig!!
Ja er heldigvis forbigående, vi bor egentlig i paradis for skigåing og aking, men i år har det jo nesten ikke vært snø. Godt det kom litt som lå i dag så de i det minste fikk brukt kroppen litt i dag. Blir veldig godt å få frøkna på utsiden så energinivået og hodet faktisk er samstemt igjen!

Last edited:
Ja er heldigvis forbigående, vi bor egentlig i paradis for skigåing og aking, men i år har det jo nesten ikke vært snø. Godt det kom litt som lå i dag så de i det minste fikk brukt kroppen litt i dag. Blir veldig godt å få frøkna på utsiden så energinivået og hodet faktisk er samstemt igjen!
Herlig med snø-aktiviteter:) Veldig glad i det selv. Så jeg håpet jeg kommer meg fort etter fødselen så jeg får nytt til vinter. Men sist var jeg plaget med bekkenet i noen uker. Så det spørs om jeg må belage meg på å stå over ski og aking i år.
Håpe dere får en fin og snøfylt vinter videre da:)

Herlig med snø-aktiviteter:) Veldig glad i det selv. Så jeg håpet jeg kommer meg fort etter fødselen så jeg får nytt til vinter. Men sist var jeg plaget med bekkenet i noen uker. Så det spørs om jeg må belage meg på å stå over ski og aking i år.
Håpe dere får en fin og snøfylt vinter videre da:)
Ser dårlig ut, men vi får ta det som det kommer. Jeg er ikke sååå glad i det selv, men tar en skitur med ungene. Er mer glad i slalom og det dropper jeg nok i år! Nå gleder jeg meg bare til å kunne gå lange turer med vogna og bikkja

Ser dårlig ut, men vi får ta det som det kommer. Jeg er ikke sååå glad i det selv, men tar en skitur med ungene. Er mer glad i slalom og det dropper jeg nok i år! Nå gleder jeg meg bare til å kunne gå lange turer med vogna og bikkja
Ja, trilleturer skal jeg få til ja:) Gikk masse sist permisjon. Godt for kroppen og veldig godt for hodet! Håper denne babyen blir like glad i vogna som nr. 1 var :p

Ja, trilleturer skal jeg få til ja:) Gikk masse sist permisjon. Godt for kroppen og veldig godt for hodet! Håper denne babyen blir like glad i vogna som nr. 1 var :p
Er så mange år siden sist at jeg nesten ikke husker fra førstemann, men gikk hvertfall mye turer med vogna med nr.2!

Back
Topp