M
Moderator Irene
Guest
Formen bra på dere her?
Det er jo kommet en del januar babyer allerede, og det er kjempe spennende å følge dere i disse tider!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan vel ikke klage på jula. Ei jul vi aldri glemmer, vår yngste datter ble ikke Januarbaby, hun ble julebaby, født første juledag.
Formen er fortsatt godMerker bekkent tåler mindre, ikke så godt å sitte mye på gulvet å leke med 2 åringen lenger, men bortsett fra det går det fint. Hatt en hektisk førjulstid med jobb til 18. og så foberedelser frem til julaften, som ble feiret hjeme hos oss. Andre året på rad nå, så har sagt til mannen at neste år feirer vi et annet sted;-) Hatt noen avslappende dager nå, litt for mye tv på jentungen kanskje, men hun har også kost seg mye med nye leker .
Alt i alt en veldig fin juletid. Nå skal det bli godt å komme tilbake til hverdagen, jentungen i barnehage, mannen på jobb og jeg hjemme for å lade opp til fødsel![]()
Heldigvis forbigående!! Men kjenner igjen følelsen. Jeg gleder meg veldig til jeg kan løpe ut med treåringen og tulle og leke. Men snart er hverdagen her, noe som sikkert er godt til barna, også er babyene er - noe som et godt til morHar absolutt vært en fin jul. Tungt å ikke sove noe særlig på natta men har heldigvis kunne tatt igjen litt på dagen noen av dagene. Vi har feiret hos oss med mine foreldre og bestemor. Nå begynner jeg å glede meg til skolen starter igjen for guttene begynner å bli rimelig energiske. Har vært mye dårlig vær og lite utetid, det betyr høylytte og minst en hyperaktiv gutt som irriterer storebroren grønn og mora går nesten på veggenI dag har de og mannen vært på skitur så da har de fått ut litt energi. Jeg er veldig lei meg for at jeg ikke orker mer aktivitet med de men sånn er det bare.
Ja er heldigvis forbigående, vi bor egentlig i paradis for skigåing og aking, men i år har det jo nesten ikke vært snø. Godt det kom litt som lå i dag så de i det minste fikk brukt kroppen litt i dag. Blir veldig godt å få frøkna på utsiden så energinivået og hodet faktisk er samstemt igjen!Heldigvis forbigående!! Men kjenner igjen følelsen. Jeg gleder meg veldig til jeg kan løpe ut med treåringen og tulle og leke. Men snart er hverdagen her, noe som sikkert er godt til barna, også er babyene er - noe som et godt til morGleder meg så vanvittig!!
Herlig med snø-aktiviteterJa er heldigvis forbigående, vi bor egentlig i paradis for skigåing og aking, men i år har det jo nesten ikke vært snø. Godt det kom litt som lå i dag så de i det minste fikk brukt kroppen litt i dag. Blir veldig godt å få frøkna på utsiden så energinivået og hodet faktisk er samstemt igjen!
Ser dårlig ut, men vi får ta det som det kommer. Jeg er ikke sååå glad i det selv, men tar en skitur med ungene. Er mer glad i slalom og det dropper jeg nok i år! Nå gleder jeg meg bare til å kunne gå lange turer med vogna og bikkjaHerlig med snø-aktiviteterVeldig glad i det selv. Så jeg håpet jeg kommer meg fort etter fødselen så jeg får nytt til vinter. Men sist var jeg plaget med bekkenet i noen uker. Så det spørs om jeg må belage meg på å stå over ski og aking i år.
Håpe dere får en fin og snøfylt vinter videre da![]()
Ja, trilleturer skal jeg få til jaSer dårlig ut, men vi får ta det som det kommer. Jeg er ikke sååå glad i det selv, men tar en skitur med ungene. Er mer glad i slalom og det dropper jeg nok i år! Nå gleder jeg meg bare til å kunne gå lange turer med vogna og bikkja
Er så mange år siden sist at jeg nesten ikke husker fra førstemann, men gikk hvertfall mye turer med vogna med nr.2!Ja, trilleturer skal jeg få til jaGikk masse sist permisjon. Godt for kroppen og veldig godt for hodet! Håper denne babyen blir like glad i vogna som nr. 1 var
![]()