• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Har dere hatt en fin julaften???

Ikke i bruk

Forumet er livet
Vi har hatt en fin julekveld, men dagen begynte med sorg da den ene katten vår ble funnet død.
Blitt mye snørr og tårer i dag, ungene er knust....
Pappaen til ungene har vært med oss i hele dag, for en flott pappa dem har!
Nå sover de små, og jeg sitter her å nyter synet av en stue full av gaver og papir og tenker på pusen vår som hadde elsket å leke med alle båndene....
I morgen skal vi bare kose oss, bygge Lego og spille brettspill. Håper ungene ikke er så lei seg.... naboen skal prøve å få gravd ned pus i skogen så ungene har ett sted å gå til.

Huff så trist med katta deres!! Håper ungene hadde en fin julaften tross alt!

Her har det vært en rolig og fin dag med feiring både med familie og svigerfamilie:) Akkurat passelig med pakker og fin stemning rundt oppakninga. Og deilig julemat:) Fornøyde barn som la seg i ei trygg og god seng. Nå er det natt for oss voksnene og. Ha ei fredelig jul videre!!

Så leit at den døde :(
Alltid trist når dyrene dør. Hvor gammel ble den?

Vi har hatt det kjempefint. Litt stress, og sovet kun 4 timer i dag(jobbet til 8.30 i dag,10 t) og det samme nå i natt. Så merker det tar på litt!

God jul :)

Nei og nei så trist :-(

Ja de har en flott pappa som har vært der for dem, og for deg.

Vi har hatt en flott dag her hjemme vi fire. Stille og rolig og åpnet gaver i ettermiddag.
Ungene i seng til ikke så uvanlig tid.
Vi har fått masse fine gaver.

Så trist da. :(

Veldig fin jul :) Startet tidlig pga små barn. Alle holdt ut og lille var i storform!! :) :) Fikk masse pakker og masse oppmerksomhet fra fettere, onkler, tanter, besteforeldre og gudfaren sin. Men nissen var skummel

Så trist!

Vi hadde en fin dag!:) barna var høyt oppe hele dagen, og fekk så mye fint:)litt kaos under julemiddag da minste var litt trøtt og ikke ville ha mat :D så meg og vesla ble sittende på gulvet og opne litt gaver mens dem andre fekk spise i fred :p

Både og. Ungene hadde dét fint. De fikk 3 gaver hver og koste seg veldig med dem. Nå har de stått opp og koser seg videre.
Jeg vet at min samboer lurer meg med å dra til sin eks og hjelper henne. Sårt når kvalmen sliter på meg og står alene med julemat og barn. I gave fikk jeg en bukse som ikke vil passe før etter sommeren. Men det er vel hormoner som gjør alt sårt.

Så trist :(

Vi har hatt en fin julaften :) det var lille sin første julaften, så det var koselig :) selv om hun hadde litt feber.

Både og. Ungene hadde dét fint. De fikk 3 gaver hver og koste seg veldig med dem. Nå har de stått opp og koser seg videre.
Jeg vet at min samboer lurer meg med å dra til sin eks og hjelper henne. Sårt når kvalmen sliter på meg og står alene med julemat og barn. I gave fikk jeg en bukse som ikke vil passe før etter sommeren. Men det er vel hormoner som gjør alt sårt.
Næmmen dette høres ikke riktig ut. Hvorfor oppfører han seg slik da?

En ganske elendig julaften. Fikk en svakt positiv graviditetstest for så å få tidenes tr. Lå i fosterstilling på badegulvet med ekstreme menssmerter stort sett hele dagen

Næmmen du da. Så forferdelig. Har du kontaktet legevakten?
Jepp. De mente at siden jeg bare hadde svakt positiv og blødde så mye så ordnet kroppen ut selv og det ikke var vits i å komme dit. Jeg fikk bare ta smertestillende og kontakte fastlegen til mandag om det ikke var gitt seg da.

Det var en trist start på dagen.

Her var hele juledagen fin. Alle søsknene kom på julegrøt, besøk på sykehjemmet hos farfar, nydelig mat, knærten fikk trunki-koffert og brukte hele kvelden på å trille den rundt i stua. Fine gaver og god stemning. :)

Så leit at den døde :(
Alltid trist når dyrene dør. Hvor gammel ble den?

Vi har hatt det kjempefint. Litt stress, og sovet kun 4 timer i dag(jobbet til 8.30 i dag,10 t) og det samme nå i natt. Så merker det tar på litt!

God jul :)
Han ble bare to og ett halvt... Grillet i trafo huset her....

jula for to år siden ble vår forrige katt funnet død lille julaften...
ungene sørger, men koser ekstra med katten vi har igjen. Har lovet de en ny, men vil la det gå noen uker, for ett husdyr skal ikke erstattes...

offa, så trist :(

Vi hadde en fin juleaften først på julelunsj med familien til min kjære og så julekveld hos mamma. Men ble en lang julekveld da lillegull på 3måneder ikke klarte å finne roen og sove skikkelig før kl.24. Ble veldig overtrøtt og sutrete, så mange pauser og amming.

Her har vi hatt en super dag, både store og små hos svigers :)

Back
Topp