Har dere hatt en fin helg?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Gått en lang trilletur og spist fastelavensboller :D

Ja :D fredag hadde vi barnevakt og var på fest, lørdag hadde vi svigerfar og samboer på lunsj og var på besøk hos et vennepar etterpå, idag har vi vært på middagsbesøk hos mine foreldre:)

Ja, har vell i grunnen det :) I går var vi på skytebanen der min kjære fikk skyte med hagle. På kvelden spiste vi på Geir Scheie sin fiskerestaurant i Leirvik. I dag har jeg klart å gå tur for første gang siden November :D Weee

Ja :) hadde en rolig da i går og i dag var vi innom bestemor og spiste kompakte og tunge fastelavnsboller :p var koselig da :)

Vi har gått turer og kost oss med mye god mat og drikke. Så nå er vi stappmette og fornøyde:)

Kaldt i Oslo, men har vært på kakefest i dag. Stappmett nå. Så kos :)

Igår var me i selskap till en 18 åring.
Idag har me vart i parken lekt og mata ankerna.

Laget god mat, sett film, spilt spill :)

Fredag var det kino med en jentegjeng, lørdag hadde vi barnevakt og vi hadde en fin dag sammen. Mannen hadde bursdag, så det ble gave og god mat. I dag fikk vi besøk og serverte boller. En veldig fin helg.

I går var vi og handlet litt og storebror fikk klippet seg.
Så var vi ute på ski og i akebakken et par timer i nydelig vær.

I dag har vi vært i Sverige handlet :-)

Lørdag var det økedøgn så da var det vel stort sett amming :P

Søndag jobbet samboer så koste meg hjemme med tulla :-) leste bok og strikket litt når ho sov :-) innevær ;)

Har vært på fjelltur i snøen med venner og aking og grilling. Vært ute med venninner for litt dansing og drikking. Og søndagen stakk svigermor av med unga for baking og middag. Så en veldig fin helg var det :)

Her har vi kjøpt oss ny seng, en savne kontinental 180 bred. Gleder meg som et barn til den kommer!

Vi har også leid rensemaskin, så mannen har renset alle gulvteppene, bilen og sofaen vår.

Back
Topp