Har dere hatt en fin helg da? :)

-LeneMor-

Glad i forumet
Her har vi hatt en fryktelig forkjølet pjokk, som holdt oss våkne store deler natt til lørdag -stakkars lille, synes det er så vondt å se på når dem ikke har det godt.. Men, han ble heldigvis bedre og fikk seg en hel natts søvn natt til i dag :)
Ellers fikk jeg med meg en liten fest i går, og i dag sliter jeg sofaen etter beste evne =)

Hva styrer så dere med i dag da?

Jada, helgen har vært fin ;) Tråkig med regnvær men, har kosa meg hos mamma og pappa som har vartet opp meg og mini mens mannen har jobba.. 

Forkjølelse er ingen lett sak for de små stakkars, det er tung for dem! God bedring gutten din ;) 

I dag har vi vært på babysvømming, også har jeg laget mat for hele uka til mini ;) Nå er det sofaen, slik som deg. 

Ikke noe gøy når de er syke nei, god bedring til pjokken din:)
Vi har ikke gjort noe spesielt i helga,slappa av og kost oss. Er godt og ikke ha planer en helg også. Gleder meg til neste helg,da reiser vi på hyttetur:)

Herlig med litt oppvartning da, Madhoi :) Og så flink du har vært å lage mat! Skulle ønske jeg var like flink hehe

iren85, ja det er ufattelig herlig med en helg uten planer innimellom! Blir nok kjekt med hyttetur neste helg da :) Her skal vi på bytur neste helg :p

Takk for god bedring-hilsen begge to, han er heldigvis mye bedre nå :)

Back
Topp