Har dere hatt en fin ferie?

Har jobbet i to uker allerede. Men ferien var helt grei den. 1 uke hjemme, 1 uke i Danmark, 1 uke hjemme og alle var forkjølet, lillemann hadde feber. Så den kunne ha vært bedre, men Danmarksturen var veldig koselig.

Den har vært fin. Skulle ønske jeg hadde fått slappet sv litt mer, men det får vi gjøre neste år:)

Har heldigvis en uke igjen.. Ferien min har gått med til oppussing

Sånn passe, dårlig vær og litt for mye besøk :p
Men - fått noen gode dager med barna - så skal ikke klage :-)

Jeg hadde en fin ferie, formen min kunne hvert bedre men jeg fikk gjort noe av det beste jeg vet. Og fikk hvert sammen med noen av de beste menneskene, og det viktigste frøkna hadde det supert :)

Ferien har vært super, til tross for at 3 uker bare suste forbi.. Startet med hyttetur og avslapping hjemme, før østlandstur og allsang på grensen og sverigetur, deretter en uke på rhodos :)

Har vært bra, men litt stressende med en liten i huset og to andre barn hjemme som lager mye lyd. Lite søvn på babyen av den grunn og resultatet er jo da en litt misfornøyd baby. Så vi synes det er litt godt at ferien er over og jeg kan få noen minutter for meg selv :p

Den var fin den, men gikk altfor raskt :p

Ja, ferien har vært fin. Vi har hatt besøk av familie og venner, fått gjort lit rundt dørene og hatt en herlig uke i Mandal. Vi leide ferieleilighet der og ungene har storkost seg med bading og lek på stranda :) Nå nyter vi siste uka sammen med barna på dagtid og tar igjen litt tapt tid med venninner på kvelden. Ferien avrundes med en natt på hotell for mannen og meg, vi har bryllupsdag :)

Du da, hatt en fin ferie?

Ja, ferien har vært fin. Vi har hatt besøk av familie og venner, fått gjort lit rundt dørene og hatt en herlig uke i Mandal. Vi leide ferieleilighet der og ungene har storkost seg med bading og lek på stranda :) Nå nyter vi siste uka sammen med barna på dagtid og tar igjen litt tapt tid med venninner på kvelden. Ferien avrundes med en natt på hotell for mannen og meg, vi har bryllupsdag :)

Du da, hatt en fin ferie?
høres ut som en fin ferie:)

Den har vært fin til nå, har noen uker igjen:)

Bortsett fra at eldste har hatt skolefri og to dagsturer til fornøyelsesparker og to netter på ei hytte så har det vært vanlig hverdag her...

Skuffa over været!!

Back
Topp