Ah touran har jeg også lyst på! God bil å kjøre synes jeg! Fikk dere gjort mye på Hunderfossen da? Vi har ikke gjort mye, vært hos mine foreldre og grillet mat og sett på film. Og nå var det plutselig kvelden allerede..
Koselig med grillmat da.
Hadde absolutt ikke grillværet med oss i dag desverre men vi hadde en fin dag til tross for gråvær og regn.
Vesla prøvde den nye karusellen ''froskeprinsen'' som hun lo seg skakk av!
Også så vi på 4d-kino for første gang - det og var nytt i år. Det var virkelig facinerende
Ble blåst i fleisen og vesla satt og vifta med armene for å fange fuglene som fløy rundt oss.
Virkelig artig for liten og stor - og litt skummelt da det kom en drage som stakk hodet ut av skjermen.
Utrolig hvordan teknologien utvikler seg.
Hun var litt trøtt stakkars for vi var i 60 års-lag i går så hun var ikke i seng før 21 og hadde vært rimelig aktiv frem til da men hun kvikna til midt på dagen så 5 timer i parken gjorde turen verdt det - og ikke minst det store smilet alle gangene hun kjørte karusell. <3
Hun synes nok mamma er litt kjedelig av og til som blant annet ikke alltid orker å lese for henne på senga lenger
Pga mine sure oppstøt og kvalme og av og til har hun blitt veldig sint på bonuspappa når han skal legge henne.
Men i går krasja jeg magen inni en kant på rommet hennes (klumsa) og jeg fikk ganske så vondt og måtte bare gå ut av rommet hennes for å unngå å banne høyt
Da forsto hun faktisk at det ikke var så lett for mamma å få plass i hennes lille seng lenger og foreslo selv at bonusp. skulle lese så jeg fikk hvile meg eller hva hun sa.
I dag og spurte hun han om han kunne være snill og lese fordi mamma måtte hvile magen så jeg ikke fikk vondt igjen.
På en måte får jeg dårlig samvittighet fordi jeg gjerne vil gi henne det jeg bruker til vanlig av rutiner og bidrag i det daglige men på en annen måte er det fantastisk å se at tulla respekterer og nå faktisk forstår at man bare må ta visse hensyn så lenge magen er så stor.