Har dere hatt en fin dag?:)

Ja-a, vi påstå det.
Mye å gjøre på jobben idag, men da går dagen fort =)
Sitter i sofaen og slapper av, er eipå rommet som ikke vil sove for tida, så hører på henne roper

"Mamma, pappa, borte, tittei, HEEEIII, hadeeeeet! Bøøøøø! Miiaaaaauu, tassetasse!"

*flire av*

ORIGINAL: nyckelpigan09

Ja-a, vi påstå det.
Mye å gjøre på jobben idag, men da går dagen fort =)
Sitter i sofaen og slapper av, er eipå rommet som ikke vil sove for tida, så hører på henne roper

"Mamma, pappa, borte, tittei, HEEEIII, hadeeeeet! Bøøøøø! Miiaaaaauu, tassetasse!"

*flire av*

Ja er kjekt med mye å gjøre[:D][:D]

Hehehe ntååå så herlig da[:D]
Hører det litt for meg[8D][8D] hihihi...

Njaa.. Dagen begynte med at jeg knuste soveromsvinduet[8|] Tror jeg må ha tatt for mye møllers tran!
Ellers har jeg hatt det fint[:)] Lillegutt har vært ganske snill i dag[:)] Er litt dårlig i formen, men ikke alt for ille!

Ja, har hatt en fin dag[:D] Men den har gått fort[:D]

Med unntak av brevet jeg fikk da.. (Se nedtur)

ja, har kost meg jeg:) litt kjedelig dag idag, men herlig og mye liv i heimen når jentungen kommer hjem fra bhgen[:D]
ellers ser jeg frem til at sambo får ræva hjem fra jobb snart så vi kan få lage en bebis![:D] tihi

Tja.....MYE og gjøre på jobben om dagen!! Og det har vært en forferdelig uke, men har lang helg så det var en stor gulrot!!!

DU da, snuppa??? Har du hatt en fin dag??[:D][:D]

ORIGINAL: UnniMamma91

Njaa.. Dagen begynte med at jeg knuste soveromsvinduet[8|] Tror jeg må ha tatt for mye møllers tran!
Ellers har jeg hatt det fint[:)] Lillegutt har vært ganske snill i dag[:)] Er litt dårlig i formen, men ikke alt for ille!

Huff.. hadde tenkt til å kommentere det på face men glemte det helt siden det var travelt på jobben..
Hvordan fikk du det til?
Bra dagen har vært fin ellers[:D]
Å riktig god bedrin[:D]

ORIGINAL: [22]

Ja, har hatt en fin dag[:D] Men den har gått fort[:D]

Med unntak av brevet jeg fikk da.. (Se nedtur)

Så fint å høre[:D][:D]
Huff da skjønner at det ikke var noe særlig beskjed å få[&o]
Men hva med å prøve et annet sykehus? er jo fritt sykehusvalg..
Eller privat gyn?:)

Håper det ordner seg:)

ORIGINAL: vi er to men tre

ja, har kost meg jeg:) litt kjedelig dag idag, men herlig og mye liv i heimen når jentungen kommer hjem fra bhgen[:D]
ellers ser jeg frem til at sambo får ræva hjem fra jobb snart så vi kan få lage en bebis![:D] tihi

Høres ut som en bra å koselig dag:)
Ikke minst den siste biten som skjer snart[8D][:D]

ORIGINAL: Lambi`83

Tja.....MYE og gjøre på jobben om dagen!! Og det har vært en forferdelig uke, men har lang helg så det var en stor gulrot!!!

Huff da..
Må ikke slite deg i hjæl rivjernet;)
Håper du har det bra uansett <3
Å at helgen gjør deg godt vennen:):)

JEg har hatt en kjempe fin dag[:D][:D]
Etter jobben var jeg litt med lille tantegutten min for 3 dagen på rad.
SOM jeg elsker han..hihihi[:D][:D]
Nå bare koser vi oss hjemme[:D][:D]

Dagen idag har vert fin[:D]
Har hatt ungene med meg på jobb i dag(jobber i open bhg gjennom kommunen),så dro vi til svigerinna(veninna)mi på middag og ble der til etter barnetv.
Gubben jobber overtid,så nå er ungene i seng og sover søtt[:)][:)]
Eg koser meg med farmen og pottler og lager album til ungene[:D],mens maten til gubben puttrer på kjøkkenet og bikkja ligger under sofaen og såver[8D]

Ja har hatt det fint i dag jeg [:)] Vært hjemme med mini og lekt med han og ellers bare slappet av. Sitter nå i sofaen og har nettopp sett siste episode med Glee og blir nok BV resten av kvelden [;)]

ORIGINAL: Sandradee*

ORIGINAL: Lambi`83

Huff da..
Må ikke slite deg i hjæl rivjernet;)
Håper du har det bra uansett <3
Å at helgen gjør deg godt vennen:):)

JEg har hatt en kjempe fin dag[:D][:D]
Etter jobben var jeg litt med lille tantegutten min for 3 dagen på rad.
SOM jeg elsker han..hihihi[:D][:D]
Nå bare koser vi oss hjemme[:D][:D]

Heldige du!! Kos dere masse!![:D][:D]

jeg har laget gulrotkake og har focaccia i ovnen. har rydedet hus, skiftet bleier [;)], laget middag, vasket, handlet osv..... hehe. har hatt fri i dag, så har fått gjort litt her hjemme [:)]

Jepp, jeg og snuppa har vert på besøk hos venninna mi, dattera hennes er noen mnd eldre enn mi så det er stas [:)]

Back
Topp