Har dere hatt en bra sommer??

Ikke i bruk

Forumet er livet
Sommeren i år har kanskje vært nærmere frysepunktet enn kokepunktet enkelte steder i landet. Jeg mener da bestemt at meterologene allerede i mars varslet nok en tropesommer...
Tempraturer til tross, har dere hatt en fin sommer?

Tja....bra nok, kanskje...?!

Er værsyk, og er skuffet over både mangel på sol, mye vind og lave temperaturer!
Har ikke fått badet og solt meg så mye som jeg ønsker, og det har blitt mer innetid/spising/ipad osv på oss alle....
Føler jeg har lite overskudd å gå høsten i møte med...

På den annen side: jeg har hatt fri - ungene (og vi) er friske - vi har både hatt og vært på besøk, så skal vel ikke klage...

Hatt en veldig fin, men litt kjedelig sommer. Har sikkert tilbringt ferien på helsestasjonen og sykehuset for det meste :p men, får satse på en skikkelig ferie neste år :D

Ja den har vært fin hittil, og heldigvis er det ennå masse igjen:)
Hele august er sommer måned ;)

Første sommer med baby, og jeg er egentlig fornøyd med at det ikke har vært så uutholdelig varmt som i fjor. Jeg tåler varme dårlig, og har merket på de få varme dagene i år at det ikke er gøy å være baby i 25-30 grader. Har hatt en rolig, nydelig sommer med mye familiebesøk, avslapping og kos. Neste sommer kan det gjerne bli bittelitt varmere da, jeg tåler mer enn 10 grader :-D

Hatt én uke med sydentemperatur hjemme. Ellers begredelig vær. Men fine stunder fordeom.

Kan ikke huske en sommer vi har grilla så lite da.

Har ikke fått gjort noe av det vi hadde tenkt i sommer, og jeg har for første gang siden jeg begynte å jobbe som 16 åring hatt 3 uker sammenhengende ferie, og det har vært noe dritt :p Drar heldigvis til syden i morgen såpass jeg får litt sol og varme på skrotten :)

Ja, har hatt en fin sommer :-) Ble mor for første gang og nyter å tilbringe tid sammen med mini. Fineste sommeren noen gang selv om været ikke er så mye å skryte av.

Back
Topp