Har dere hatt det slik?

Linnsi86

Glad i forumet
Hei alle. Jeg har nok skrevet om dette før,men jeg har SÅ kraftige kramper/mensensmerter, så kommer der en del løs avf. Det er en del smerter i ryggen,men mest i/rundt eggstokkene og selve høna. Jeg er veldig kvalm. Selve magen er ganske rolig,så er ikke rier osv.
Paracet fungerte ikke i natt, så har gått i dusjen 3 ganger og det hjelper litt. Håper dette er modning eller noe!? Håper bare ikke det er noe annet? Frøkna i magen er mye roligere enn i går. Er så frustrerende å ikke vite...

De vondtene rundt omkring høres ganske normalt ut ja, selv om jeg alltid syns det er vanskelig å bedømme andres vondter som normale eller unormale.

Jeg hadde mye murringer i over en uke før fødsel, men den dagen det etterhvert ble the real deal var det liksom vondt på en helt annen måte. Og et sykt nedpress, jeg klarte nesten ikke å sitte normalt for det kjentes ut som jeg hadde noe mellom beina.

Men - når det gjelder mindre liv vil jeg rent generelt alltid si at hvis du er bekymret så ring føden. Det skal ikke bli veldig mye roligere, men de på føden kan hjelpe deg å vurdere det.

Hei alle. Jeg har nok skrevet om dette før,men jeg har SÅ kraftige kramper/mensensmerter, så kommer der en del løs avf. Det er en del smerter i ryggen,men mest i/rundt eggstokkene og selve høna. Jeg er veldig kvalm. Selve magen er ganske rolig,så er ikke rier osv.
Paracet fungerte ikke i natt, så har gått i dusjen 3 ganger og det hjelper litt. Håper dette er modning eller noe!? Håper bare ikke det er noe annet? Frøkna i magen er mye roligere enn i går. Er så frustrerende å ikke vite...

Uffda, skjønner det er slitsomt. Høres ut som at du nærmer deg fødsel, kan føles slik du beskriver. Hvertfall det med mensensmertene, kvalmen og løs avf. Hadde jeg vært deg, så ville jeg tatt en tlf til føden. Så slipper du være bekymret ift det med at baby er roligere. Mine har alltid vært roligere dagene før fødsel, men har alltid sjekket at det har vært nok liv ved å telle spark/dunk. Denne gangen var jeg også vanvittig kvalm i to dager før hun kom. Tror rett og slett fordi baby lå og trykket på alt av nerver og tarmer. Håper du snart føler deg bedre, eller går i fødsel!

Nurket i magen fikk fart i seg etter frokost:-) no har jeg tatt varmeflasken i ryggen og håper dette blir rier eller roer seg litt ned. 2 dager på overtid,så no e det supert om hun kommer. Om det blir verre enn dette,men ikke får til rier,ringer jeg føden. Jeg bare hater å "mase" på dem.. Hehe:-) selv om jeg vet døren alltid er åpen.. Vil bare ikke være til bry. Men babyens sikkerhet først❤️
Takk for svar jenter. Dere er gode❤️❤️❤️

Nurket i magen fikk fart i seg etter frokost:) no har jeg tatt varmeflasken i ryggen og håper dette blir rier eller roer seg litt ned. 2 dager på overtid,så no e det supert om hun kommer. Om det blir verre enn dette,men ikke får til rier,ringer jeg føden. Jeg bare hater å "mase" på dem.. Hehe:) selv om jeg vet døren alltid er åpen.. Vil bare ikke være til bry. Men babyens sikkerhet først❤️
Takk for svar jenter. Dere er gode❤️❤️❤️

Du er aldri til bry for føden, og det er ingenting som heter "å mase på de"!!! Det er jobben deres å passe på gravide og fødende, og noen hører de ikke fra før fødsel mens andre ringer flere ganger. Og ingen måles i antall telefoner. FERDIG.SNAKKA! Er du bekymret så ringer du, enkelt og greit :-) :-) Hilsen hønemor haha...

Back
Topp