Har dere hatt dåp?

VibekeRA

Forelsket i forumet
Lurer bare på hvor mange det er som har hatt barnedåpen Skal ha dåpen i romjula, er vel sent ute i forhold til det som er normalt?

vi skal ha 27 januar[:)]

Skal ha 6 januar her:) Orket ikke å ha det i julen.

vi skal ikke ha før 17 februar så vi er nok de siste som skal ha dåp her tenker jeg.[:D][8D]

kjekt å se at det er flere som er litt "treige".. har fått kommentarer bra bedrevitere om at det er seint å ha barnedåp når barna runder 3mnd.. hva er det for noe tull!? Funker fint å ha barnedåpen når det passer for en selv

ORIGINAL: VibekeRA

kjekt å se at det er flere som er litt "treige".. har fått kommentarer bra bedrevitere om at det er seint å ha barnedåp når barna runder 3mnd.. hva er det for noe tull!? Funker fint å ha barnedåpen når det passer for en selv

helt enig med deg[:D]. for oss passer det best  i februar for vi skal ha familien min over hit.

Her blir det navnefest og det ikke før 19. april [:)] Men er nok litt annerledes med navnefest da det skjer vanligvis bare 1-2 ganger i året (kommer an på sted da). Men jeg syns ikke det er seint å døpe barnet sitt seint i desember/januar! [:)]

ORIGINAL: ~mama~elin~

vi skal ha 27 januar[:)]

Dere skal ha dåp på bursdagen min dere jo=D

Her blir det navnefest 16. februar![:D] Trodde ikke det var så vanlig å døpe barna sine lenger, jeg, men ser jo ut som at mesteparten av dere skal gjøre det!

vi ska ha 16 desember [:)]

Vi skal ha 13 januar... [:)]

Hadde ikke så mange datoer og velge mellom... Orket ikke å ha det så tidlig som i november, og nå den 9ende desember er dåpskjolen i bruk (vi har en som brukes i slekta), i romjula blir det vanskelig ettersom vi har flere som kommer utenbys fra, 1 januar blir uaktuelt.. Og da var neste dato den 13 [:)]

Vi skal ikke ha før 27. januar....en stund til, ja, men ville gjerne ha med hele familien, så derfor måtte vi vente:-)

Men hva er egentlig sent??? Noen døper ikke før barna er nærmere 6 måneder, så synes ikke her inne på formuet er sene jeg[;)]

tenkte ikke så lang vettu

Vi heller har ikke hat dåpen enda vi skal ha den 30 Desember..
Jeg Gruer meg og gleder meg men det er streaa nesten like stress som å planlegge en Brylupp ike sant?  [:)][&:][8|]

Back
Topp